Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Dylano word morgen geholpen :( :(

• Auteur

Hoi meiden,

Dylano word morgen aan zn plassertje geholpen (besneden). En om eerlijk te zijn, zit ik hem nu al te knijpen :-S Wat ben ik zenuwachtig zeg!!
    Het is een ingeepje van nix, maar toch.. Hij moet onder narcose, en dat lijkt me zoooo zielig!!

Nou ja.. Hij kan er maar vanaf zijn toch?

We moeten morgen om 7.30 binnen zijn, moet helemaal nuchter zijn, dus dat wordt de wekker zetten voor mij vannacht, want hij moet toch minimaal wat drinken, met voedingstoffen erin.
    Sylvan gaat vanavond naar mijn moeder, die blijft daar slapen, anders was het echt geen doen.
    Ze heeft wel een snipperdag moeten nemen, maar ja, tis voor een goed doel laten we maar zeggen 😉

Liefs Deb.

#4080208 Quote

Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt!! Maar het is zo klaar en dan is hij van zijn pijn af en gedoe aan zijn pielmans.
    Sterkte,

Groetjes Linda

#4080211 Quote

idd spannend joh!
    Maar het is voor een goed doel… moeten jullie ff doorheen.

Toen Jelte voor zn amandelen naar t ziekenhuis moest, moest hij ook nuchter zijn… was toen net 1, maar heb em toen snachts niet wakker gemaakt voor wat eten hoor!
    Voor t slapen (toen nog wat melk met pap) wat eten en daarna niet meer…
    Of hebben ze dit aangeraden vh ziekenhuis?

Succes in ieder geval!

Gr. Saskia.

#4080249 Quote

Hoi Saskia,

Nee, dat hebben ze niet zo gezegd nee. Maar t lijkt me wel fijn als hij wat in zn maagje heeft zitten, iig wat te drinken toch??

Liefs Deb.

#4080310 Quote

Jeeminee wat spannend zeg! Toi toi toi! Ik zal aan jullie, maar vooral aan je ventje, denken hoor!

x miranda

#4080342 Quote

Heel veel succes morgen, het schijnt idd mee te vallen, kleine van vrienden heeft het ook gehad toen hij net 1 was..
    Maar ik zou ook geen wekker zetten hoor; volgens mij kun je daar met narcose meer last van hebben dan gemak!
    Ik heb altijd begrepen dat je het best zo min mogelijk in je maag kan hebben!
    Ik hoop dat hij er gauw weer bovenop is!

Groetjes Sas

#4080364 Quote

Succes! Ik kan me voorstellen dat je ertegenop ziet hoor. Een erg mooi cadeautje kopen dan maar voor die kleine vent.

gr.Ing

#4080371 Quote

Succes morgen! En geef Dylano een dikke knuffel!

liefs Maris

#4080386 Quote

Ik wil je even veel succes wensen voor morgen.
    Ook al is het een redelijk kleine ingreep het is wel jouw mannetje!
    Ik weet van Sarah toen zij voor haar neusamandel en buisjes moest dat ik ook best zenuwachtig was en achteraf stelde het weinig voor gelukkig!
    Ik zou als ik jou was geen wekker zetten voor vannacht en hem niets meer geven. Je moet er al lekker vroeg zijn dus daarna kun hij gewoon weer eten. Hoe minder in zijn maag, hoe minder last hij ervan heeft en hij komt echt geen voedingsstoffen tekort voor dat ochtendje. Neem anders iets mee naar het ziekenhuis dat hij erg lekker vind voor erna als hij dan wat wil. En natuurlijk na de ingreep lekker verwennen met knuffels en een cadeautje en dan is hij zo weer de oude!

groetjes Tamar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct