Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie heeft hetzelde?

• Auteur

Hay,

Ik ben al vanaf Nov 2008 gestopt met de pil.
    Vanaf die tijd had ik steeds een normale cyclus (27 dgn).

Maar nu zit ik al op dag 37..heb al een test gedaan maar die wees uit dat ik niet zwanger ben.

Het enige wat ik sinds vandaag voel zijn lichte krampjes..wat ik normaal ook voel als ik ongi moet worden..

Heb al een nieuwe test besteld via internet die ik morgen in huis heb mocht ik het morgen dan nog niet zijn dan test ik weer opnieuw..

Ik hoop zo dat ik zwanger ben..aangezien ik al een tijdje bezig ben mag het nu wel komen haha

#4080172 Quote

Kon het niet meer veranderen…maar de titel moet natuurlijk het zelfde inplaats van hetzelde hahaha

#4080173 Quote

De titel moet natuurlijk het zelfde zijn inplaats van hetzelde ahaha kon het niet meer veranderen

#4080179 Quote

Hallo DeniseB,

Ik heb exact hetzelfde als jij. Beleef het zelfs op dit moment!
    Gestopt met de pil sinds okt 2008. Mooie regelmatige cyclus van tussen 28 en 29 dagen en ik zit nu op dag 39! Maar geen positieve test. Waarschijnlijk is het een latere eisprong geweest. Ik heb hier zelf ook een topic over geopend op pag. 4 onder het kopje “ik snap niets meer van deze cyclus”. Lees ook daar maar eens, misschien herken je daar ook iets.
    liefs Bientje.

#4080183 Quote

Hay Bientje!

Ja ik herken het zeker..

Ik voel alleen sinds vandaag af en toe krampjes…dus heb zo het idee dat ik morgen wel ongi word maar ook weer niet echt een enorme twijfel..

Mocht ik het deze week nog niet worden kon ik langs de huisarts voor bloed te laten prikken.

Het is ook allemaal zo spannend..maand na maand

#4080220 Quote

hoi

bij mijn 3e zwangerschap, dacht ik zeker te weten dat ik ongesteld werd.. was wel 4 dagen overtijd maar voelde gewoon dat ik ongi werd!
    ik was dus wel zwanger! op dit moment ben ik 2 dagen overtijd en de tests zijn negatief! voel me ook weer net zoals toen, maar ik moet dus nog maar ff afwachten! het kan dus best zo zijn….
    en die twijfel kan ik enorm goed snappen! vriendin van me was ook enorm lang overtijd voordat de test positief werd! en ze heeft een pracht van een zoon nu!

liefs

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4080485 Quote

Ik heb het vorige maand gehad, zijn al ruim 1 jaar bezig na de miskraam, dus waren al voorzichtig blij, maar toen de test na 1 week overtijd nog niet positief was, wist ik wel dat er wat anders aan de hand was….normaal word ik uiterlijk dag 28 ongesteld, vorige maand pas op dag 47! Dus bijna 3 weken later….

Volgens gyn kan het een keer voorkomen..

Moet nu deze zondag weer ongesteld worden, dus weer spannend of deze maand weer normaal verloopt….

Maar het kan alle kanten op, of je ei was gewoon erg laat (net als bij mij) of je bent wel zwanger maar je kan pas laat positief testen…

Succes

#4080560 Quote

Nou heb vandaag maar weer een test gedaan en weer negatief.

Mocht ik het vrijdag nog niet zijn dan ga ik langs de huisarts voor bloed te laten prikken..

Hoop wel dat ik het deze week word ander ben ik ongesteld in mijn vakantie..

#4080562 Quote

Nou heb vandaag maar weer een test gedaan en weer negatief.

Mocht ik het vrijdag nog niet zijn dan ga ik langs de huisarts voor bloed te laten prikken..

Hoop wel dat ik het deze week word ander ben ik ongesteld in mijn vakantie..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct