Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

mama van bijna 2!

• Auteur
  • Elma
    Bijdrager

Hoi,

Ik zag bij de echo’s dat jij vandaag bent geweest…En???Hoe was het??Ben benieuwd!!

Taraneh,jij moet morgen toch??Succes!!

Groetjes Elma

#4080349 Quote

Hoi meiden,

Ik heb vanavond mn tweede echo gehad……en het hartje klopte!! Zo bijzonder omdat weer opnieuw mee te maken. Alles zag er keurig uit en het was er eentje! Bij mij slaan trouwens de tabletjes van de dokter erg goed aan ( tegen misselijkheid ) en voelde me vandaag ook een stuk minder moe, maar goed dan kan morgen ook weer anders zijn! Ga zo maar weer is lekker mn bedje opzoeken!
    Iedereen veel succes met de echo’s, hopelijk hebben jullie allemaal goed nieuws!

Groetjes van mamavanbijnatwee 7wkn en 1dag

#4080356 Quote

Super dat je een hartje hebt zien kloppen, echt bijzonder idd, ga je het nu ook aan iedereen vertellen of wacht je toch nog ff?

Taraneh, jij succes morgen

#4080372 Quote

Fijn, mammavanbijna2! Een geruststelling.

Thnx, mama83. Ik moet zeggen dat ik het heel spannend vind. Had de afgelopen 2 dg weer wat bloedverlies, dus weet t echt niet.
    De echo die ik morgen krijg is uitwendig, dus of r wat te zien is weet ik niet. Mocht er niks te zien zijn nog, vraag ik zeker om een inwendige echo. Indicatie is er, vanwegen bloedverlies en ik wil echt weten of al die misselijkheid enzo niet voor niks is..
    Naja, ik laat t weten!

x Taraneh

#4080381 Quote

Super dat je 2e echo goed was!
    Stelt je toch wat meer gerust denk ik.
    Wat fijn dat de tabletjes aanslaan…
    Gelukkig heb ik hier nog “geen”last van..

Taraneh succes morgen met je echo!
    En idd als het uitwendig niet te zien is moeten ze het gewoon inwendig doen.
    We horen morgen wel hoe het gegaan is..

#4080409 Quote

Taraneh, heel veel succes vandaag! Hoelaat mag je?
    En mamavanbijna2, super, gefeliciteerd! Ik hoop maandag ook zo´n mooi kloppend hartje te zien!

Liefs, Nicole 6w4d

#4080487 Quote

Hoi, huisarts die ik vandaag had, kan niet met het apparaat werken. Echo ging vandaag dus helaas niet door.. Ze ging gelijk bellen en morgenmiddag kan ik gelukkig terecht bij echocentrum en krijg ik als nog zekerheid. Jullie horen het wel weer.

x Taraneh

#4080513 Quote

Ze houden je wel in spanning zo! Gelukkig mag je morgen weer!

#4080556 Quote

Jeetje denk je vandaag te weten hoe ver je bent moeten jullie nog even in spanning afwachten.
    We horen het morgen wel van je.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct