Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger.. Hoe vertel je het?

• Auteur
  • JJ-MM
    Bijdrager

Hallo,

Ik ben benieuwd hoe jullie hebben verteld dat je zwanger bent, aan je ouders, broers of zussen..
    Ik wil het namelijk graag op een orginele manier vertellen. Dacht zelf dmv een buikband (kan je via internet bestellen met je eigen tekst enz.) maar als ik het ga vertellen heb ik vast nog geen buik dus dat is dan ook niet zo leuk.. Iemand een orgineel idee??

Liefs Jo

JJ-MM
    Bijdrager
    #4080399 Quote

Sorry dames, echt sorry sorry.
    Maar dit onderwerp was bedoeld voor de forum zwanger zijn..

Kan zeker een verkeerd onderwerp niet verwijderen hier..?

xxx Jo

marjan1980
    Bijdrager
    #4080570 Quote

hoi
    ik zag op me werk.een client had een fotolijstje gehad daarin stond deze. bewaren voor je 1,2 etc.kleinkind.
    test erin zetten.vond het erg leuk idee.
    je heb ook kaarten met aanstaande oma en opa.
    gr marjan

marjan1980
    Bijdrager
    #4080580 Quote

maar eh
    gefeliciteerd.
    maar hoezo verkeerd.zijn er zat die al meerdere kinderen hebben of al ideetje hebben.of bij ander heb gezien.
    gr marjan

JJ-MM
    Bijdrager
    #4080589 Quote

Dank je Marjan!
    Ja dat is idd wel zo maar heb wel vaker heftige woordenwisselingen gelezen op het forum omdat iemand iets verkeerd zei. En aangezien dit de forum is, zwanger willen worden, kunnen mensen hier een beetje verkeerd op reageren..
    Bedankt voor je ideen..!

Xxx Jo

#4080638 Quote

Jo,

Je kan ook een ’t shirt met tekst laten drukken. Met op de voorkant bv, He pssst… heb je het al gehoord en dan op de achterkant: IK BEN ZWANGER!!!
    Leuk om dan bij iemand te gaan zitten en wachten tot ze het zien.

Gr Bubbles

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4080646 Quote

Hoi Jo,

Geeft toch helemaal niet op welk forum je het zet??!!

Wat wij willen doen als we zwanger zijn is bij simplycolors rompertjes laten bedrukken met voorop de uitgerekende datum en achterop onze achternaam en een nummer. Het nummer staat dan voor het hoeveelste kleinkind het is. Bij mijn ouders wordt het dan dus nummer 1 en bij mijn schoonouders nummer 3.

Dit pak ik dan in en hoop ik dat ze het leuk vinden.

Wie weet vind je het ook leuk.

Wij moeten eerst nog even flink klussen voor ik mijn idee kan uitvoeren ;-))

Groetjes

JJ-MM
    Bijdrager
    #4080884 Quote

Bedankt voor jullie tips!
    @ Tess; ik heb helaas nog geen neefjes en nichtjes. Heb een broer en 2 zusjes en die hebben nog geen kinderen, ben hoop ik de 1e.. Maar idee vond ik superleuk! Thnx.

xxx Jo

Lindamama
    Bijdrager
    #4080970 Quote

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wij hebben het bij mijn schoonouders verteld door mijn nichtje een slab om te doen met daarop de tekst Yes nog een neefje of nichtje erbij!!. Die kun je bestellen op drukkies.nl. En bij mijn moeder heb ik haar een speen gegeven met I love oma en mijn zusje een babyflesje gevuld met roze en blauwe muisjes:)
    Heel veel plezier met het vertellen!!

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct