Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vaginale klachten

• Auteur

Misschien een beetje persoonlijk, maar ben benieuwd of andere hier wel eens last hebben van een vaginale irritatie.
    Bij mij is het meerdere keren getest in het verleden. Op een enkele keer na, was het géén schimmelinfectie. De huisarts en gynacoloog hadden geen oplossing, slechts een mededeling dat veel vrouwen hier last van hebben..

Tijdens de vruchtbare dagen kan het wel eens lastig zijn.. Het zou geen invloed moeten hebben, maar bij ronde 8 ga je daar dan toch aan twijfelen..

Wie heeft hier last van?
    En wie van de zwangere of mama’s hadden hier ook last van en zijn toch zwanger geworden?
    En misschien nog beter, wie weet hoe je er vanaf moet komen?

Zucht, wat een vragen… Het leven van een vrouw gaat niet over rozen!

Alvast bedankt voor jullie reactie!

#4080613 Quote

jeetje meid….wat vervelend allemaal 🙁
    Ik weet als geen ander hoe je je voelt, alleen bij mij kwam het door de pil. Toen ik daarmee gestopt ben, was het over. Alleen vorige maand weer last gehad na ruim 1,5 jaar opeens. Gelukkig na een weekje weer over en weggebleven, maar je kunt er idd meer last van krijgen rond je menstruatie.

Ikzelf gebruik lactasiet wasemulsie om te wassen (geen inwendige douche) en dit hielp bij mij enorm goed en kan veilig gebruikt worden als je zwanger wilt worden of zelfs al bent.

Ik zou het eens proberen als ik jou was.

sterkte ermee

#4080778 Quote

hey,

ik heb wel eens irritatie, maar het gaat bij mij heel snel weer weg. Althans, als irritatie ook geldt als verschrikkelijke jeuk.
    Zoals Valesca schrijft, lactasiet werkt heel goed! Volgens mij schrijf je lactacyd maar dat weet ik niet zeker..
    Inderdaad gewoon om mee te wassen. Alleen was bij mij het advies het niet te vaak te gebruiken.

Succes.

Groet, Tes

#4080834 Quote

haha ja stomme typfout…lactacyd is het 😉

Je moet idd soms een stop periode nemen. 3 maanden gebruiken, 1 maand niet.

Alleen ik gebruik het gewoon altijd….zodra ik ermee stop, krijg ik last.

#4080856 Quote

Ik heb het heel veel en heeeeeeeel lang gehad, vooral toen ik met de pil stoptte (hormoonschommelingen). Heb echt alles geprobeerd, het is een candida infectie(dat weet je waarschijnlijk al) het candida dieet werkt erg goed in combinatie met kruiden tabletten. Maar dit duurt erg lang en je mag in die periode niet zwanger raken.. Ik heb het meerdere keren gedaan en ik voelde me echt super goed erbij. Alleen het vervelende is dat als je gevoelig ben voor deze schimmel/infectie komt hij toch altijd terug… Het voedt zich met suiker, koemelk en gist, maar ook als je stress hebt (word je weerstand minder)

Wat bij mij het beste heeft geholpen, dan blijft het echt maanden weg is: flucanozol sandoz 150mg (via de huisarts)

Ik heb er zelf 3,5jaar over gedaan om zwanger te raken en was ervan overtuigd dat het daar mee te maken had (alle onderzoeken gehad, incl. operatie en ik en mijn man waren allebei gezond).. De gyn zei dat dat niet kon, dat het geen invloed had.

Maar na het slikken van die medicatie was het maanden weg en met iui ben ik toen zwanger geraakt!!!!

Je leest het, ik kan er echt een heel boekwerk over schrijven… Ik hoop dat je er iig iets aan hebt en ik hoop dat je heeeeeeel snel zwanger mag raken!!!!

Liefs Liv

#4081383 Quote

Bedankt voor jullie reacties!

Ik dacht dat lactyd eigenlijk niet goed was als je zwanger wilde worden.. Voor het ‘proberen’ gebruikte ik het wel, maar ben daar toen mee gestopt. Ik lees nu dus ook op de site dat ik dit nu gewoon kan gebruiken.

Het is gewoon een vervelende kwaal!

Succes allemaal 🙂 !

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct