Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Morgen de laatste pil :)

• Auteur
  • SabineF
    Bijdrager

Eindelijk!
    Eindelijk mag ik stoppen met de pil! 🙂
    Mn vriend had allerlei smoesjes steeds waarom hij wilde wachten maar van de week had hij toch een verrassing voor me, schatje; stop toch maar :):)

Dus morgen slik ik mn laatste pil.. Nadat hij het zei ben ik als een gek naar de apotheek gegaan om foliumzuur te halen! Hahaha.

Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!
    Hoe mijn lichaam ontpilt en hoe mn cyclussen zijn.
    Ik slik al vanaf mn 14e de pil! 9 jaar! Das behoorlijk lang! Ik ben nog nooit zo uitkijkend geweest naar mn ongesteldheid alleen maar puur omdat ik dan kan gaan proberen 🙂

#4080534 Quote

Hay,

Wat leuk dat je gaat stoppen met de pil 🙂

Ik ben sinds Nov 2008 gestopt met de pil en wacht nog steeds iedere maand gespannen af!

Houd ons op de hoogte en veel plezier 😉

#4080555 Quote

Wat fijn meis (Y)

Ik heb ook 14 jaar de pil geslikt en bij mij was alles gelijk goed en regelmatig (wilde toen nog niet zwanger worden hoor)

Pas nu ik zwanger wil worden en al 1,5 jaar van de pil af ben, word mijn ongi opeens onregelmatiger, maarja…ben er dan ook mee bezig en dan kan ook voor veranderingen zorgen.

Ik hoop dat alles snel zal verlopen bij jou en je snel zwanger zult zijn. Succes 😉

JJ-MM
    Bijdrager
    #4080586 Quote

Hoi Sabine

Wat fijn om te horen! We weten denk ik allemaal hoe het voelt om echt te beginnen. En dat voelt fijnnnn!! Hoop voor je dat jullie snel zwanger mogen worden. GOOD LUCK!

Xxx Jo

#4080623 Quote

Wij hebben gisteren besloten er voor te gaan. Ben nu ongesteld en daarna geen pil meer. Ik slik hem ook al zo’n 10 jaar….
    Heb al veel op internet zitten lezen, ben zo benieuwd nu al, wanneer ik zwanger kan zijn. Maarja, bij de ene gaat het heel snel, bij de andere kan het een jaar duren….. Hoop wel dat het snel zal gaan maar ja wie zal het zeggen, afwachten dus

marjan1980
    Bijdrager
    #4080699 Quote

hoi sabine
    ja mannen vinden het toch maar eng om die stap te wagen.
    wens je veel succes.
    gr marjan

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4080892 Quote

Hoi Sabine,

Wat leuk dat jullie een nieuwe stap gaan maken. Net als jou en de meiden hierboven heb ik ook onwijs lang de pil geslikt (10 jaar). Nadat ik stopte heeft het ruim een half jaar geduurd voordat de pil uit mijn lichaam was. Eerst heel regelmatig, net als yoen ik hem slikte, daarna gigantisch onregelmatig, heb daar heel wat testen op verslonden. En na een half jaar was het dus weer ‘normaal’.
    Hoop voor je dat het sneller gaat, maar het heeft wel even de tijd nodig!
    Succes!!!

SabineF
    Bijdrager
    #4080930 Quote

Een vriendin van me is ook pas gestopt met de pil, die dacht nu meteen even zwanger te worden 🙂
    Kan, maar je moet je er niet op neerstorten heb ik begrepen. Ik ben nu gestopt, word gewoon ongesteld (dat ben ik tenminste van plan ;)) en dan zie ik wel. Niet te druk maken (dat zeg ik nu wel maar ja stiekem wil je liever gister zwanger zijn dan vandaag) en genieten van de spannende tijden…

#4080958 Quote

Heey Sabine!
    Wat leuk dat je man toch graag wil dat je stopt met de pil.
    Volgens mij heb ik al eerder met je gesproken in een andere topic, en vertelde ik dat mijn vriend ook nog even wilde wachten, hoewel ik al wel met de pil was gestopt. Maar toen mijn eisprong er vorige week aan zat te komen wilde hij het toch gaan proberen.
    Dus ik heb 2 Augustus (als alles normaal loopt) mijn eerste NOD! Spannend he!

En wat grappig he, dat die mannen zo’n grote mond hebben, maar puntje bij paaltje een heel klein hartje!
    En dat ze het toch ook wel erg graag willen!

Groetjes MMdJ

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct