Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

JAAAAAAAAAAAAAAA!

• Auteur

Hiya Mommas!

yay eindelijk ben ik er weer, heb wel een beetje vals gespeeld hoor (luisteren jullie daar bij JG!!) ik heb een verzonnen adres opgegeven want kennelijk kan je niet meer meedoen als je in het buitenland woont, na 3 jaar deelname is dat ineens een probleem! En op e-mails wordt niet gereageerd. Anyway…ben d’r lekker toch en heb jullie gemist!!!

RianneLydia
    Bijdrager
    #4080550 Quote

Welkom terug! Alles goed in de States? Wij zijn in april/mei in Florida geweest en hebben het erg naar onze zin gehad!

#4080552 Quote

JEUJJ!!!!!!!!!!! Welkom weer, hahahah! En ik geef je groot gelijk hoor, met je adres!
    En je weet: als je je te lang niet laat zien, dan kom ik je zoeken hoor… ( Via hyves dan, hihihi)

#4080615 Quote

Heej, daar ben je weer! Goed dat je gesmokkeld hebt, we willen je niet missen hoor. Hoe gaat het met je? En met Max?
    Groetjes

#4080671 Quote

hey meissie!

wat lang niks van je gehoord! hoe is het met je? weer wat rust in de tent?

liefs Jenneke

#4080690 Quote

Hello!!!
    Wat leuk dat je er weer bent!! Hoe gaat het met je??? En hoe is het in New York??
    Liefs Esther

#4080759 Quote

Gelukkig, nog een verloren schaapje teruggevonden.
    Gezellig Ilja, ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct