Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Due day!!!

• Auteur

Niet te geloven maar echt waar, vandaag ben ik uitgerekend!!!

Wat een bijzondere dag weer. Niet dat ik iets voel….
    Vannacht drie voorweeën gehad, meer niet, whaha. Sinds het weekend wel wat regelmatiger harde buiken maar zeker niet pijnlijk. Dus denk dat mijn wens om lang zwanger te zijn uit komt 😉

Laatst benadrukte de gyn. nog maar eens dat het toch bijzonder is dat het zo goed gaat. Dat veel vrouwen na Hellp en zo’n gebeurtenis geen tweede keer durven zwanger te worden. Nou moet ik zeggen dat ik wel de risico’s heb ingezien en meer dan eens bang ben geweest.
    Van deze dag durfde ik niet te dromen. Maar na wat hulp en vooral na de 33 weken ben ik me superfit gaan voelen, met alle vertrouwen in mijn lijf en op mijn gevoel.

…en nu mag je komen beebje (je hoeft je moeder niet nog twee weken cadeau te doen 😉

#4080780 Quote

Wat heerlijk hé, als eht ook allemaal gewoon kan gaan zoals het hoort…
    Ik ben ook oprecht happy voor je, we weten (bijna) allemaal hoeveel zorgen je je gemaakt hebt…
    geniet er nog héél even van hoor, voor je het weet heb je beeb vast!

Dikke knuffel, Marieke

#4080791 Quote

Wat super zeg!!!
    En wat zijn die laatste weken snel gegaan (voor mij als “toeschouwer” dan in ieder geval).
    Het wordt nu dan ook wel erg spannend, vandaag?morgen? of laat de kleine schat je nog twee weken wachten?
    Ik hoop voor je op het eerste , ik als mama van twee meiden die wat eerder kwamen moet niet denken aan twee weken wachten.
    Maar goed de regie is in handen van jullie kleintje dus afwachten maar.
    Geniet nog lekker even van de laatste momenten met je bolle buik en van het feit dat het zo bijzonder is dat je nu een fijne zwangerschap hebt gehad.
    Succes met de bevalling! Ook wij wachten in spanning af.

liefs Daniëlle.

#4080793 Quote

Oh wat spannend zeg! En helemaal super dat je je zwangerschap helemaal voldragen hebt!! Ben echt super benieuwd wanneer de kleine komt!! Ik hou je hyves elke dag in de gaten! Geniet nog even van je buik!
    Liefs Esther

#4080810 Quote

spannend zeg, ik ben benieuwd wanneer we een berichtje van je krijgen.

Liefs sandra

#4080911 Quote

Spannend!!! Wie weet wat er vandaag verder nog komt..

Veel succes alvast!

xx

#4080924 Quote

Goed gedaan hoor! Ik wens je succes met de bevallling!!!!!!!
    Laat je zo snel mogelijk horen als de kleine uk er is?

Jeske mv Ilse en Stan

#4080986 Quote

Wow, gewoon de volle 40 weken volgehouden, mooi voor elkaar! Toch hoop ik voor je dat je nu niet heel veel langer hoeft te wachten om die kleine in je armen te houden. Van Thom en Noor beviel ik beide na de uitegerekende datum en die dagen daarna vond ik echt het langst duren, haha. In ieder geval gefeliciteerd met deze mijlpaal, op naar de volgende: de bevalling 😉
    Groetjes

#4081088 Quote

Goh Steph, dit had ik zelfs niet verwacht. Helemaal goed meid. Wat een rare gewaarwording zal dit zijn.
    Ben echt super blij voor je dat je het ook es zo mee kan maken.

Geniet nog van de laatste loodjes. Als je er straks 3 keer ’s nachts uit moet ga je weer verlangen naar je dikke buik.

Liefs, en ZET ”M OP! JE KAN HET!

Tessie

P.s.: Ik EIS een sms-je als er iets staat te gebeuren hoor.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct