Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Due day!!!

• Auteur

Wat super zeg!!!
    En wat zijn die laatste weken snel gegaan (voor mij als “toeschouwer” dan in ieder geval).
    Het wordt nu dan ook wel erg spannend, vandaag?morgen? of laat de kleine schat je nog twee weken wachten?
    Ik hoop voor je op het eerste , ik als mama van twee meiden die wat eerder kwamen moet niet denken aan twee weken wachten.
    Maar goed de regie is in handen van jullie kleintje dus afwachten maar.
    Geniet nog lekker even van de laatste momenten met je bolle buik en van het feit dat het zo bijzonder is dat je nu een fijne zwangerschap hebt gehad.
    Succes met de bevalling! Ook wij wachten in spanning af.

liefs Daniëlle.

#4080780 Quote

Wat heerlijk hé, als eht ook allemaal gewoon kan gaan zoals het hoort…
    Ik ben ook oprecht happy voor je, we weten (bijna) allemaal hoeveel zorgen je je gemaakt hebt…
    geniet er nog héél even van hoor, voor je het weet heb je beeb vast!

Dikke knuffel, Marieke

#4081369 Quote

Ik wens je zoooooveel sterkte, dat kun je je gewoon niet voorstellen.

En ik hoop natuurlijk dat deze bevalling gewoon verloopt zoals het hoort! Pijnlijk, maar goed te doen (achteraf zeg maar..haha).

Ik wacht met spanning op je nieuws hoor!

XXX Annet

#4081226 Quote

Yeuh! Kom maar op met de bloederige verhalen.
    Geintje. Je poept dat jochie er in een zucht en een vloek uit. Weet het zeker.

Enne…. vaak slaap je de avond voor je bevalling heel goed. Echt! Alsof je lichaam goed uitrust voor het Grote Werk.

#4081203 Quote

Lief hoor, al jullie reacties.
    Best leuk om zo lang zwanger te zijn 😉

Vandaag op controle geweest, alles goed en voor de zekerheid een afspraak voor volgende week, als ik 41 weken ben om te stimuleren. Maar zei de gyn. “in een week kan veel gebeuren hoor…”

Voorlopig voel ik de beeb een beetje bewegen en meer niet. Heb heerlijk geslapen vannacht dus kan er nog wel eventjes tegenaan.

Ik hou alle forumtantes wel op de hoogte en jah Tessie, ik heb je beloofd ieder juicy detail te melden dus die zal je krijgen ook 😉

#4081506 Quote

En en en …
    (ben verder niet niewsgierig hoor ;-))
    Groetjes

#4081940 Quote

wat spannend zo die laatste dagen!
    voor je gevoel kruipen ze voorbij (althans dat was mijn ervaring)

Heel veel succes met de bevalling!!!

Hopenlijk snel nieuws hier op het forum hihihi

#4081942 Quote

Spannend spanned spannend,…
    Zet ‘m op mied, nog maar een paar daagjes!

Liefs!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct