Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Foliumzuur / Vitamine pillen

• Auteur

Hoi dames,

Ik wil even jullie mening weten over foliumzuur etc.
    Ik ben niet echt een persoon van pillen (was vroeger ook best laks met de pil) maar wil toch weten hoe het zit.
    Ik slik vitamine pillen (ook niet altijd) van Centrum. Daarin zit vitamine B11 (foliumzuur dus) in.

Moet ik omdat ik zwanger wil worden, nu ook foliumzuur gaan slikken? Of is een beetje genoeg, in die vitaminepil?

Slikken jullie allemaal al foliumzuur?

Bedankt voor de reacties alvast.

Groet, Tes

#4080789 Quote

Hoi,

Ja ik slik al 6 maanden foliumzuur, vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben.
    Dit is mijn derde zwangerschap en bij de vorige 2 heb ik ook foliumzuur geslikt, ik denk altijd maar baat het niet dan schaad het niet en ze zeggen dat het echt kan helpen voor je kindje.
    Dus waarom niet slikken????

#4080795 Quote

Ja opzich heb je gelijk. Alleen weet ik niet zeker of het wel moet, gezien ik ook al vitamine pillen slik. Is het dan niet dubbelop?

Bedankt voor je hulp alvast.

Gr, tes

#4080800 Quote

Hoi,

Ik slik ook vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben foliumzuur.
    En sinds ik zwanger ben, slik ik Mama & Baby,
    dat zijn alle vitamines, foliumzuur, mineralen etc wat je nodig hebt!

Liefs Roos

#4080832 Quote

de foliumzuur in gewone vitamine pillen is niet voldoende. Je kunt beter overstappen op de vitamine pillen voor vrouwen die zwanger zijn/willen worden.

#4080865 Quote

Hey,

Ik slik ook sinds het begin al mama&baby. mss kun je overstappen op zo’n soort vitamine (zijn meerdere merken), dan heb je ook nog de nadere vitamines.

Suc6

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

JJ-MM
    Bijdrager
    #4080882 Quote

Ik slik van puur mama vitaminetabletten (incl. voldoende foliumzuur en andere vitamines) en visolie capsules (omega3). Dit is speciaal ontwikkeld voor vrouwen die zwanger willen worden of zijn.
    De vitamines die jij slikt is eigenlijk niet genoeg. Het beste is om die te laten staan (want teveel foliumzuur is niet goed) en foliumzuur + eventueel andere vitamines te zoeken in de winkel wat jou goed lijkt. Zijn van verschillende merken verkrijgbaar en uiteraard verschillen de prijzen behoorlijk..

Xxx Jo

#4080890 Quote

Hoi dames!
    Wat fijn dat er zoveel reacties zijn!
    Mama&Baby kan ik dus al nemen voordat ik zwanger ben?! Als ik het goed begrijp.
    Dan ga ik dat gewoon doen, kan me vriend de vitamine pillen wel over nemen!

Bedankt voor al jullie advies!

Xtes

JJ-MM
    Bijdrager
    #4080961 Quote

Ja idd, mama&baby kan je al nemen voordat je zwanger bent (wordt ook aanbevolen). Ook puur mama kan je gebruiken. Suc6!

xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct