Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327167 Is Hier Nog Iemand

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of hier nog iemand is overgebleven? Of zijn jullie allemaal naar Hyves verhuisd? Het is namelijk al een paar dagen heel stil hier…

Liefs!
    Imkie (mamavansophietje)

#4082539 Quote

Ja iedereen is naar hyves. daar wordt weer volop gekletst. Als je niet zo’n zin in uitgebreid hyves hebt….kun je ook een profiel aanmaken op een andere naam en zo alleen hyves gebruiken voor de zomer 08 hyve…doe ik ook 😀

Kom je snel gezellig meekletsen?

#4082847 Quote

Jammer, ik kan op mijn werk niet op hyves… En meestal kom ik tijdens mijn werk even snel op het forum gluren! Maar ik zal als ik thuis ben wel eens langskomen!

#4083072 Quote

ja, ik kijk hier ook nog regelmatig. Omdat ik geen hyves heb. Toch maar eens over nadenken of ik dat wel moet gaan doen, want zo is er ook niets aan….

#4083269 Quote

Hoi Jannetje,
    het is hier nu idd redelijk uitgestorven….. Er zijn nog 3 andere mama’s die een annonieme naam hebben aangemaakt bij hyves om zo hyves alleen te gebruiken om gezellig mee te kletsen met ons. die hebben dus ook niemand in hun vrienden lijst staan. Kan ook hoor…. gezellig als je mee komt babbelen!!! we zijn nu met 33 man….. eeeh vrouw!
    ;oP

#4083278 Quote

hihi ik ben daar 1 van 😀

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct