Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327169 Patricia

• Auteur

nou meis vandaag de grote dag dat jij je wonder in de armen mag houden
    je bent nu al in het ziekenhuis!!!

succes meis!!

dikke kus manu

#4082538 Quote

Grappig…ik moest gisteren toch even aan je denken. (“ow ja…Patricia heeft vandaag de keizersnede) En dat terwijl je elkaar eigenlijk niet eens kent.
    Ben benieuwd.
    Hopelijk gaat alles goed met jullie.

#4082540 Quote

heel veel sterkte en geluk toegewenst.
    en zodra je weer een beetje op de been bent willen we natuurlijk een fotootjes zien van je mooie wondertje

groetjes linda

#4082544 Quote

Spannend he… Iedereen leeft mee.
    Hopelijk ben je snel op de been en dan kunnen wij je mannetje ook bewonderen via een foto

Geniet van elkaar

Liefs Irene

#4082549 Quote

D’r kunnen hier nog geen foto’s geplaatst worden he… toch. Wel jammer.
    Het wordt dan via hyves denk ik zo, maar ik vond de foto topics hier ook altijd wel erg leuk…..

#4082568 Quote

ook ik heb gisteren en vandaag al aan je gedacht hoor! ben benieuwd hoe het met jou en je kereltje is nu! ik mag me over 3 weken “melden” op de ok, hahaha! geniet ervan en we horen het vanzelf wel.

Liefs, marieke

#4082592 Quote

Hij is vast al geboren nu!!!Spannund!!!!
    Hoop dat hij gezond is en dat alles er op en eraan zit.
    Succes met het herstel, en tot snel op ’t forum!Zal je Hyves in de gaten houden voor de foto’s.
    Groetjes Roos.

Hannah38
    Bijdrager
    #4082624 Quote

Ow, wat gaat dat snel…… ben zo benieuwd!! Hopelijk is je kleine ventje er al, gezond en wel!!
    Hoop het snel hier te lezen….

#4082665 Quote

heey meis,thanx voor je smsje..geniet lekker van je kleine mannetje.liefs,karin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct