Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327207 Donderdag 20 Weken Echo

• Auteur

Hallo Allemaal.!

Nog 2 nachtjes wachten en dan weten ook wij hoe het met onze kleine wonder gaat, en wat wij zullen verwachten een meissie of een jochie.. heel spannend allemaal.

Groetjes Kimberly

#4082851 Quote

spannend hoor, hopelijk is alles goed
    heel veel succes

groetjes Annegien

#4083032 Quote

jeetje het lijkt wel of iedereen morgen de 20 weken echo heeft! Ik namelijk ook. Blijft toch spannend!!

#4083254 Quote

Hallo allemaal

Vanmorgen de 20 weken echo gehad.
    Onze kleine meid, maakt het goed, groeit mooi, zag er allemaal goed uit gelukkig..
    Nu genieten van de laatste 20 weken.

Groetjes Kimberly

#4083318 Quote

Fijn he, als alles goed is! Geniet van de laatste helft ;o)

Liefs Trudi (mama van Jasmijn 12-02-2008 en brusje 06-12-2009)

#4083416 Quote

Hallo allemaal,

Wij hebben ook vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles was goed. Helemaal volgens het boekje.

Alleen heb ik een voorliggende placenta die slechts 1cm vanaf de baarmoedermond ligt. Daarom krijgen we bij 32 weken weer een echo. Om na te kijken of dit misschien 2cm is geworden (dat hebben ze het liefste) anders mogelijk indicatie ziekenhuis bevallen i.v.m. verhoogd risico op bloedverlies bij de bevalling. Maar ik weet niet of ik dat nou zo erg vind. Vorige keer ook in het ziekenhuis bevallen en dat was prima. Al lijkt thuis me ook wel ontspannen… maar eerst maar eens de rest van de zwangerschap 🙂

Groet, Eva

#4088379 Quote

hallo allemaal
    mijn 20 weken echo is nu alweer zon anderhalve week geleden. alles was goed met ons kleine kereltje. nu nog een naam en dan hebben we alles voor elkaar. tog prettig om te weten dat de deskundigen het zo vroeg kunnen zien, mocht er iets mis zijn geweest wat overgens niet zo is. perfecte hartslag perfect lijfje en overduidelijk een piemeltje.
    we zijn in de wolken.
    succes allemaal

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct