Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327283 20 Weken Echo

• Auteur
  • peet37
    Bijdrager

Ja, ik dacht ik start maar een nieuw onderwerp, want ik kan geen reactie plaatsen. Had nu al 2 keer hetzelfde getypt, maar werd neit geplaatst.
    Ik had in het ëven voorstellen’ onderwerp van Maaike verteld over het niet kunnen maken van een afspraak voor de 20 weken echo.

Gelukkig is dit nu wel gelukt. 12 augustus kan ik terecht en gewoon in mijn eigen woonplaats.
    Ben er blij mee. En wilde dit even met jullie delen.

Misschien kunnen we dit item gebruiken om onze ervaringen met de 20 weken echo te delen.

Groetjes, petra.

#4082639 Quote

Fijn dat er toch nog een plaatsje was! Nog maar 2 weken en dan heb je de echo al, wat gaat de tijd toch snel hè.
    Ik heb de mijne op 21 aug.

#4082657 Quote

ik heb de mijne 17 augustus en morgen geslachtsbepaling spannendddd

#4082674 Quote

Ja heel spannend, nathalie. laat je nog iets weten of blijft het geheim voor ons?

#4082688 Quote

Spannend al die echo’s. De mijne is ook op 17 aug.
    Spannend en mooi tegelijk.

groetjes

#4082915 Quote

Hoiiiiiii,

hier doen ze het ook met de 20 weken echo gelijk.

(vraagje over het forum: klopt het dat een topic niet omhoog in de lijst gaat als je een nieuwe reactie geeft?)

#4082930 Quote

hallo allemaal.
    niet raar bedoelt ofzo, maar de
    20 weken echo is er echt voor om alleen te kijken of je kindje gezond is of tenminste voor zo ver ze kunnen zien. ik zeg dit omdat sommige mensen die de echo maken er een beetje verschillend over denken van sommige zal je horen daar doen we niet aan doe maar een pret echo. en zijn genoeg die zeggen is goed en doen er niet moeilijk over. 🙂
    wel doen ze weleens het geslacht laten zien mocht je dit willen weten.
    toen ik zwanger was van me zoontje konden we het zelf al zien. 🙂 een jongetje verklapt soms zich zelf al 🙂
    ons werd toen wel gevraagt of we het wouden weten.
    ik heb mijn echo op 23 augustes en kijk daar al wel naar uit. even weer binnen kijken.
    groetjes marielle

#4082981 Quote

Hoi Marielle,
    dat heb ik idd ook gehoord van sommige echobureaus. Die 20 weken echo heeft idd een ander doel als geslachtsbepaling, al doen sommigen het wel. Ik weet dat ze het bij ons wel doen, en ik wil dan ook graag weten wat het is (mijn man niet). Ik ben aan de beurt op 21 augustus.

#4082994 Quote

Zijn er inderdaad bureaus die niet willen zeggen wat het wordt?? Ze moeten alles nakijken en dit duurt een half uur. Ze weten het zelf dan toch ook altijd?? Zijn er dan echt die zeggen dat ze het niet willen zeggen….??? Wist ik niet.
    Als ze het niet willen zeggen, dan weten we het maar niet.. Of als ze het niet kunnen zien om de een of andere reden dan is het voor ons een verassing tot de geboorte.

@mv2: kun jij het geheim houden voor je man, knap hoor. Zou ik echt niet kunnen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct