Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327574 Elke Maand Een Beetje Zwanger

• Auteur

Ik ben er inmiddels goed in geworden.. Elke maand een beetje zwanger.

In de week voor je nod is er natuurlijk die ieniemienie kleine kans dat het zo is. Zou het dan toch dit keer? De ene maand voel ik me toch echt een beetje misselijk, de andere maand voel ik eigenlijk niets. Toch hoop je dan steeds dat het dan eindelijk zo ver is!

En wat duurt die week lang!! Heerlijk om lekker te dromen natuurlijk, maar ook o zo irritant omdat je het niet weet. Is net iets voor een control freak als ik!

Ik wens alle wachtende heel veel geduld en natuurlijk een een goede uitkomst toe.
    Alle klussers veel plezier!
    En alle mensen die deze week toch ong. zijn geworden sterkte en weet; chocolade helpt!!

Zoooooow, dat lucht op als je er in het echie met niemand over kan praten!

Groetjes!!

#4082928 Quote

🙂 🙂 🙂
    Wat een blij en positief berichtje over een onzeker onderwerp!
    En zo herkenbaar, ik kon een grote glimlach niet onderdrukken. veel succes de komende tijd!

Groetjes Sukkie

#4082937 Quote

zoooooo ontzettend herkenbaar! zit nu in die week.. en geloof me chocolade helpt nu ook al!

#4082971 Quote

Inderdaad! Wat een leuk bericht in lastige tijden voor de meiden!
    Ik weet niet eens precies meer hoe het zit met mijn NOD, want mijn cyclus is veel te onregelmatig. Maar ik ben nu ook al een paar dagen misselijk, duizelig, moe en futloos. Vanochtend had ik zelfs even zere tepels… Volgens mij kan ik alleen nog niet testen.

Chocola helpt, maar mensen vragen of ik nu al zwanger ben, je begint de chocola al te zien….

Succes dames! Het is ieder van harte gegund!

#4082989 Quote

Haha, ik ben ook zo’n control freak. Alles graag in de hand willen hebben, maar helaas geldt dat niet voor dit onderwerp. Die week voor je NOD duurt idd zo lang en als het dan niet lukt moet je weer ruim een maand wachten!!!
    Gelukkig kunnen we het er hier over hebben, dat scheelt zo veel.
    Iedereen veel succes!!! En hou elkaar op de hoogte!

Gr Bubbles

#4083092 Quote

Ik sluit me aan bij jou verhaal.. Mooi opgeschreven!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4083134 Quote

idd heel herkenbaar………. gelukkig te lezen dat ik niet de enige ben:-)

joseeke
    Bijdrager
    #4083284 Quote

Voor mij ook heel herkenbaar :o)
    Leuk geschreven!
    De laatste week is idd het ergste & idd vooral als ze zo’n control-freak bent. Ik hoor ook in die categorie thuis ;o)
    Helaas is dat geen handige eigenschap voor dit onderwerp. Nix is onzekerder dat dit vlak, merk ik.

In het echie kan ik dit ook bij niemand kwijt & dan is dit forum superfijn :o)

Groetjes José

joseeke
    Bijdrager
    #4083285 Quote

Voor mij ook heel herkenbaar :o)
    Leuk geschreven!
    De laatste week is idd het ergste & idd vooral als ze zo’n control-freak bent. Ik hoor ook in die categorie thuis ;o)
    Helaas is dat geen handige eigenschap voor dit onderwerp. Nix is onzekerder dat dit vlak, merk ik.

In het echie kan ik dit ook bij niemand kwijt & dan is dit forum superfijn :o)

Groetjes José

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct