Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1327574 Elke Maand Een Beetje Zwanger - pagina 2

• Auteur
  • joseeke
    Bijdrager
    #4083285 Quote

Voor mij ook heel herkenbaar :o)
    Leuk geschreven!
    De laatste week is idd het ergste & idd vooral als ze zo’n control-freak bent. Ik hoor ook in die categorie thuis ;o)
    Helaas is dat geen handige eigenschap voor dit onderwerp. Nix is onzekerder dat dit vlak, merk ik.

In het echie kan ik dit ook bij niemand kwijt & dan is dit forum superfijn :o)

Groetjes José

joseeke
    Bijdrager
    #4083284 Quote

Leuk geschreven!
    De laatste week is idd het ergste & idd vooral als ze zo’n control-freak bent. Ik hoor ook in die categorie thuis ;o)
    Helaas is dat geen handige eigenschap voor dit onderwerp. Nix is onzekerder dat dit vlak, merk ik.

Groetjes José

joseeke
    Bijdrager
    #4083282 Quote

Leuk geschreven!

Groetjes José

#4083686 Quote

En, zijn de testen binnen gekomen Sjaar?

Kun je die van Sensitest pas op de nod gebruiken of ook al een paar dagen daarvoor?

Hou je me/ons op de hoogte?

#4083701 Quote

volgens de site kan je die testen 4 dagen van te voren gebruiken.. maar ben bang dat ik ze pas dinsdag krijg.. want de postbode is nog niet geweest.. en die had er allang moete zijn..

wanneer ga jij testen?

liefs shari

#4083703 Quote

terwijl ik het typte kwam de postbode.. en k meen te zien dat er heeeel erg in de verte een streepje staat.. ma k denk t nie..

over n paar dagen maar weer testen..

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4083728 Quote

Jeetje wat spannend joh!
    Ik krijg er voor jouw al de zenuwen van, laat staan jij zelf!
    Heb je alleen naar het streepje gekeken?

Ik heb met manlief afgesproken morgenvroeg te testen..
    Ik voel niet echt veel anders dan anders. Borsten doen wel zeer, en heb wat meer last van pukkels, maar dat zegt eigenlijk niets. Voel jij wat?

(Man o man, dit is echt te erg, nog even en ik fantaseer spontaan dat m’n buik gegroeid is!)

#4083733 Quote

toen k even later de test weg wou gooien stond er wel een streep! nog niet heel erg duidelijk.. maar hij stond er wel! dus over n paar dagen weer testen..

k voel van alles.. maar of t echt daar van komt.. geen idee.. keb al n paar dagen beetje trekkerig gevoel in mn buik..en mn borsten steken en zijn gevoelig.. en mijn pukkels zijn juist minder..

aaargh.. de verwarring is echt groot.. nog weer dagen wachten..

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen