Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1327574 Elke Maand Een Beetje Zwanger - pagina 3

• Auteur

hoi hoi,

mijn nod is maandag.. krijg als goed is vandaag de testen van sensitest binne.. dus k ben bang dat ik de verleiding nie kan weerstaan….
    mja k woon in een nogal klein gat… dus kan zomaar zijn dat ik ze pas morge of dinsdag krijg..

liefs shari

marjan1980
    Bijdrager
    #4084286 Quote

hoi meiden,
    hebben jullie ook een grens bepaald.
    zo van na bijv 6 maanden stap ik eens naar een huisarts.hebben jullie dat besproken met je vriend/man.???
    zie bijv bij repelsteeltje dat dit poging 9 gaat worden.ik zou gek worden gek ik.ofwel de moed in me schoenen zakken.
    ben je jij al een bij de huisarts geweest.???
    vind het knap hoor.
    gr marjan

#4084264 Quote

Super gefeliciteerd Sjaar! Voor jou nu toch ook weer een spannende periode, maar 3 x is scheepsrecht! Vind het echt heel gaaf voor jullie!

Hier helaas niets, zaterdag en vanochtend getest met zo’n gevoelige test maar niks nakkes nada.. Ik voel ook dat ik ongi ga worden, dus helaas! Ik baalde gister en vanochtend enorm, maar ik probeer maar weer vertrouwen te hebben in komende maand. Dat wordt poging 9…. Zucht, het zal vast een keer gaan lukken toch?!

Voor alle wachtende onder ons, veel succes meiden!

#4084250 Quote

hoi hoi

gister nog een test gedaan en die is wel positief!! jaaaaahooo… enorm spannend.. 3e zwangerschap in 8 maanden dus..k hoop dat deze keer goed gaat..

hoe is het bij jou repelsteeltje? al getest?

liefs

#4084192 Quote

hoi allemaal, leuk om te lezen dat idd iedereen elke maand door hetzelfde ritueel gaat he?? haha, ik heb 10 aug mijn nod, we’ll see. Zitten pas in de 2e ronde. Wel erg moe al een paar dagen en sinds gisteren gevoelige tepels, werd vanmorgen ook wakker met hoofdpijn, pff… wil mezelf niet gekmaken met dit soort kwaaltjes, kan nl ook van opkomende ongi zijn natuurlijk. Eerst zien dan geloven en tot die tijd klussen we nog even fijn door.! Succes allemaal.
    repelsteeltje en sjaar, hoe gaat het bij jullie?? Ben nu wel erg nieuwsgierig!!

#4084596 Quote

Wat een ontzettend herkenbaar verhaal! hahaha
    Ik kan me ook aansluiten en moest direct aan mezelf denken.
    🙂
    Eigenlijk moet het nu een hele mooie bijzondere tijd zijn, maar ik ben alleen maar er mee bezig, onzeker, bang dat het niet lukt en zo vreselijk slecht in wachten. HEEEEEL moeilijk dat je het zelf niet in de hand hebt!!! Ook ik val onder de categorie control freak / perfectionist ….. maar ja, helaas kunnen we dit zelf niet sturen…

Allemaal heel veel succes met onze maandelijkse wachtweekje !!! Wie weet is het toch gauw een keertje echt raak en niet “bijna”.

Liefs Bientje

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4084741 Quote

Ja ik ben zo ongi geworden als het maar zijn kan! GRRR
    Zelfs de eerste tien minuten is er een ienie-pienie-mini-klein piepstemmentje dat roept, ‘misschien is het wel gewoon een innesteling’ (namelijk 2 dagen te vroeg ongi geworden) maar dat is natuurlijk echt het toppunt van positief denken en fantasiën die toch echt een loopje met me gaan nemen 🙂

Ach, we zullen er maar een beetje om proberen te lachen.

@ Marjan
    Met onze vakantie in september zijn we 10 maanden bezig. We hadden afgesproken met elkaar om tot na de vakantie te wachten.
    Op zich nog helemaal geen reden tot paniek hoor, maar heb zelf wel het gevoel dat je een groep opschuift. Je hoort nu niet tot de groep waarbij het snel gaat, maar toch bij de groep die wat langer nodig hebben…

marjan1980
    Bijdrager
    #4085258 Quote

ja idd het vraagt wel om een juiste timing.
    wens je veel succes dat deze keer wel raak mag zijn.na zoveel pogingen.
    gr marjan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen