Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327632 Hallo

• Auteur

hallo, ik lees al vanaf de geboorte van mijn dochter mee op het forum, en dacht ik ga nu eens meeschrijven.ik ben sylvana 25 jaar, heb een dochter die gister 3 is geworden, kaylin. En een zoon van 15 maanden, ayden. Ben getrouwd en woon in ter aar. Ik werk sinds de geboorte van ayden niet meer, werkte daarvoor in de psychiatrie. Kaylins verjaardag hebben we afgelopen zaterdag gevierd. Was erg geslaagd, ze heeft veel petshop gehad, waar ze helemaal dol op is. En ze genoot van alle aandacht. Een leuke dag dus. Groetjes sylvana

#4083105 Quote

Hey Sylvana, welkom in het kippenhok.

Liefs,

Tessie (mv Juli 2003 en Finn 2006 en bijna 3 jaar)

#4083127 Quote

Hoi,

welkom terug toch? Je hebt toch in het verleden ook wel geschreven?

Fijn dat ze zo’n leuke verjaardag heeft gehad en wat worden ze dan opeens groot he??

Groetjes Nanda

#4083142 Quote

welkom (terug?)! knap hoor dat sommige diehards zich iedereen kunnen herinneren!

erg leuke naam trouwens Ayden!!

liefs Jenneke

#4083180 Quote

ja ik heb eerder geschreven hier, maar had toen een tijd lang geen internet meer. Dus toen kwam het reageren er niet meer van. Knap dat je dat nog weet! Dat is anderhalf jaar terug! Ben wel iedere week bij mijn schoonouders even wezen kijken op het forum, maar het reageren kwam er op begeven moment niet meer van. Bedankt voor het welkom! Liefs sylvana

#4084334 Quote

Ik kan me je ook nog herinneren hoor. Welkom terug!
    Liefs Nelleke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct