Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327676 2e Kindje Gaat Dat Sneller Dan 1e

• Auteur

Hallo meiden
    ik ben met mijn laatste strip bezig en dan gaan mijn man en ik voor een 2e kindje.
    bij de 1e duurde het ongeveer 7 maanden(op zich ook snel)
    maar nou vroeg ik me af gaat een tweede sneller?
    vindt het wel weer spannend en heerlijk en zeker op mijn werk zijn er nu ook weer een aantal zwanger.

groetjes Arjanne

#4083102 Quote

nou hier ging juist de eerste sneller… die was door de pil heen en de 2de hebben we 5 maanden over gedaan…..

ben benieuwd bij jou…

is voor iedereen echt anders denk

#4083104 Quote

hallo, ik was bij de eerste na 4 ronde’s zwanger en nu zijn we al bezig vanaf april 2008. Helaas in jan een miskraam gehad.

succes met zwanger worden

#4083118 Quote

ik laat het allemaal maar over mee heen komen en probeer er niet al te veel mee bezig te zijn,de vorige keer werd het haast een obsessie.
    groetjes en succes

#4083168 Quote

Hoi,

Bij de eerste heb er een half jaar over gedaan. nu ben ik in 2 keer de eerste keer zwanger geworden, maar helaas allebei een miskraam (1ste bij 6, tweede bij 11 weken) Dus wel sneller zwanger.

Liefs Jen

#4083248 Quote

Ik hoop dat het zo is! Dat zou betekenen dat ik deze ronde (4e ronde) zwanger word, bij de eerste was ik namelijk in ronde 5 zwanger.

Succes!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4083407 Quote

Hoi bij de eerste was ik in ronde 2 zwanger en bij nummer 2 tja daar zijn we nu in ronde 19 aan beland.

Succes meid.

Gr WEndy

Margaretha1980
    Bijdrager
    #4083522 Quote

Ik was de eerste keer met 12 maanden zwanger zwanger.
    De tweede keer met 18 maanden en nu was het (nog) niet de bedoeling dat ik zwanger zou worden, dus in 1 keer.
    Hier was het dus heel verschillend.
    Ik hoop dat het bij jullie snel raak is.

Margaretha1980
    Bijdrager
    #4083524 Quote

Ik was de eerste keer met 12 maanden zwanger zwanger.
    De tweede keer met 18 maanden en nu was het (nog) niet de bedoeling dat ik zwanger zou worden, dus in 1 keer.
    Hier was het dus heel verschillend.
    Ik hoop dat het bij jullie snel raak is.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct