Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1327676 2e Kindje Gaat Dat Sneller Dan 1e - pagina 2

• Auteur

Hoi,

Bij de eerste heb er een half jaar over gedaan. nu ben ik in 2 keer de eerste keer zwanger geworden, maar helaas allebei een miskraam (1ste bij 6, tweede bij 11 weken) Dus wel sneller zwanger.

Liefs Jen

#4083877 Quote

Hoi Arjanne,

Dit is per persoon verschillend. bij mij ging het snel bij de eerste binnen 2 maanden, de tweede ook binnen 2 maanden en nu gaan we voor de derde en ben nu net ongesteld geweest en nu maar zine of het weer zo snel lukt. Je moet er gewoon niet te veel mee bezig zijn en er gewoon voor gaan. Je ziet wel of het dan lukt. Succes mt zwanger worden!!!!!!

Liefs van José

#4083974 Quote

Bij onze eerste moest mijn lijf eerst erg lang ontpillen (6 mnd). Maar toen ik mijn eerste eisprong had, was ik gelijk zwanger. WErd een mk, maar na 1 keer ongi werd ik weer zwanger. De tweede was gelijk in de eerste ronde raak. EN de derde in de 4-de rond. Ik ben nu natuurlijk ook iets ouder dan bij d eerste. Dus bij ons kan ik alleen zeggen dat het allemaal erg snel ging.

Heel veel succes en weinig wachten gewenst.

#4083994 Quote

hey
    bij mijn eerste kindje was ik (ongepland)de 2de keer zwanger nu zijn we al 6 maanden gepland bezig voor ons 2de kindje juist als je het niet wil komt het en als je zo graag wilt duurt het zo lang!niet dat mijn eerste kind niet welkom was hoor ben heel blij met haar!
    groetjes jootje

#4090578 Quote

hoi hoi,

bij de eerste was ik in 5 maanden zwanger.
    nu al weer 7 maanden bezig voor een tweede, dus bij ons duurt de tweede langer.

groetjes kwinty.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen