Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327693 Was Even Heel Spannend

• Auteur

Hallo Allemaal,

Niet dramatisch maar toch even spannend voor ons.
    Ik moest vanmorgen voor gewone controle naar de vk. Dan wordt er natuurlijk met de doptone geluisterd naar het hartje. (ben 17.4w)
    Werd er geen hartje gevonden………. De vk stelde me gerust en ik kon na een andere vrouw snel even de echo ruimte in voor een echo.
    En gelukkig beweging en een goede hartslag. De baby bleek dwars te liggen en de Hartslag moest boven in maan baarmoeder gezocht worden.
    Zoals ik al zei; niet dramatisch, maar toch spannend. Die 20 min wachten in de wachtkamer duurden echt heel lang.
    Ben nu ontzettend blij en zie uit naar onze 20 w. echo.

groetjes

#4083058 Quote

Pff, ja lijkt me toch wel erg schrikken…
    Fijn dat wel alles goed is!

#4083060 Quote

Hey,

Fijn dat het goed is. Kan me voorstellen dan 20 min dan heeeeeeel lang duren.
    Greetz

#4083075 Quote

Hoi

Fijn dat gelukkig alles goed is!

Ik moet volgende week weer voor controle vind
    het ook zo spannend ben nu wel 16 weken en 3dagen maar is toch altijd weer een gerussteling als je het hartje hoort.

groetjes

peet37
    Bijdrager
    #4083147 Quote

Gelukkig dat alles goed is.
    Is erg schrikken inderdaad.

#4083205 Quote

Jeetje, wat zullen die 20 min lang geduurt hebben! En wat fijn dat alles toch goed was. Ik kan mij goed voorstellen dat jullie flink geschroken zijn.

Liefs Jane

#4083259 Quote

Pfoei, kan me voorstellen dat dat even spannend was. Gelukkig wel alles goed!!!!

#4083346 Quote

Gelukkig dat alles goed was ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent!

Liefs Marri

#4083367 Quote

Fijn joh dat het goed was! Bij mij konden ze dinsdag het hartje pas vinden na 5 minuten zoeken met de doptone … zat daar ik even goed in de stress! Ik vond die 5 minuten al eindeloos. En jij moest 20 minuten wachten! Gelukkig goed nieuws dus, mooi!

Iris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct