Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327757 Raar Maar Waar

• Auteur

Het is allemaal goed!!! Al ben ik niet zoals de berekening bijna 8,5 week, maar 6,5 week. Daardoor was het de vorige keer veels te klein en de hartactie te zwak. Nu was het goed gegroeid en goede hartactie!

De vk snapt het ook niet, maar het heeft iets te maken met de eisprong en de bevruchting, maar het blijft een raadsel dat ik wel een positieve test in handen had toen…

Niet komende maandag maar dan die maandag heb ik weer een echo en dan kunnen ze echt zien hoeveel week we zijn. Tot die tijd zullen we alles laten bezinken en het vertrouwen weer laten groeien.

Het is nog erg onwerkelijk allemaal en ik lag er ook echt van kom maar op: vertel me het slechte nieuws maar, maar toen zag ik de beelden al, dacht dit kan niet! Raar maar waar…

Een hele verwarde grote broer

#4083124 Quote

JOEHOE! Wat een geweldig nieuws zeg!!
    GEFELICITEERD!!! Wat een opluchting moet je gevoeld hebben. Ik begrijp je verwarring goed. Je had je op zo iets anders ingesteld! Geniet van dit nieuws en ik hoop dat de verdere zwangerschap heel voorspoedig mag verlopen.

x Taraneh

#4083138 Quote

Zo fijn dat alles toch nog goed is! GEFELICITEERD!
    Probeer nu maar weer een beetje te genieten…

Liefs, Nicole 7w4d

#4083171 Quote

Ohhhhh wat geweldig nieuws zeg!!!!
    Echt helemaal super!!!!!!
    Ik zou ook helemaal verbaasd zijn.
    Nou prober er toch een beetje van te genieten en op naar de volgend echo.

Liefs marielle

#4083210 Quote

Heeyyyy kijk dat is goed nieuws!!

Gefeliciteerd, en geniet ervan!!

#4083328 Quote

Harstikke fijn!!! Nu genieten dus!!!

Groeten

#4083415 Quote

Wat super. Genieten dan nu maar!

twiki
    Bijdrager
    #4083430 Quote

Wat een super nieuws zeg!!!
    Wat fijn voor jullie!!

wurmpie
    Bijdrager
    #4083842 Quote

Heyyyy wat goed!!!Gefeliciteerd.
    Owww ben zo blij voor jullie!!Zie je nou wel…je kan gewoon niet rekenen 😉

Pfffft…was al een paar dagen niet hier geweest door omstandigheden en heb al die dagen aan je gedacht!Ben hier meteen gaan zoeken naar een berichtje van jou en tadaaaaaa…..

Goed nieuws!!!!

Kan me voorstellen dat je dit nu weer even moet laten bezinken zeg,je gaat eigenlijk al uit van het ergste en nu blijkt dat het toch allemaal goed is.
    Echt super joh!!!
    Als je hier was geweest had je een super mega dikke knuffel van me gehad!!!

Liefs van Jootje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct