Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327759 Raar Maar Waar

• Auteur

Het is allemaal goed!!! Al ben ik niet zoals de berekening bijna 8,5 week, maar 6,5 week. Daardoor was het de vorige keer veels te klein en de hartactie te zwak. Nu was het goed gegroeid en goede hartactie!

De vk snapt het ook niet, maar het heeft iets te maken met de eisprong en de bevruchting, maar het blijft een raadsel dat ik wel een positieve test in handen had toen…

Niet komende maandag maar dan die maandag heb ik weer een echo en dan kunnen ze echt zien hoeveel week we zijn. Tot die tijd zullen we alles laten bezinken en het vertrouwen weer laten groeien.

Het is nog erg onwerkelijk allemaal en ik lag er ook echt van kom maar op: vertel me het slechte nieuws maar, maar toen zag ik de beelden al, dacht dit kan niet! Raar maar waar…

Liefs Lientje

reisa
    Bijdrager
    #4083122 Quote

Wat een fijn nieuws!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!

Hannah38
    Bijdrager
    #4083139 Quote

Oh, heerlijk! Super! Gefeliciteerd met dit wondertje!

#4083145 Quote

DIT IS SUPER

Ben echt heel erg blij voor je.

Gr Lique

#4083172 Quote

Wat een goed nieuws!!! En wat fijn dat het dus toch goed zit, ondanks de eerdere slechte voortekenen.
    Gefeliciteerd!
    Dory

#4083183 Quote

Wat een goed nieuws !

Ik kan me voorstellen dat je het bijna niet kan geloven allemaal.

Gefeliciteerd en een hele goede zwangerschap verder !!
    Liefs, Sophie

#4083233 Quote

he gelukkig is alles toch goed,
    en nou lekker genieten
    gefeliciteerd

groetjes linda

Chrizzy1988
    Bijdrager
    #4083288 Quote

wat een goed nieuws!!
    gefeliciteerd en geniet er lekker van!

Liefs, Christien

#4083291 Quote

Joehoeee wat een goed nieuws!
    Nu maar lekker genieten en hopelijk niet al teveel zwangerschap-bijwerkingen zoals misselijk.

Liefs Irene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct