Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327819 Krentenrozijnebol

• Auteur

Hi
    Mag een kindje van 7 maanden al een krentenbolletje of rozijnebolletje eten???
    Mijn mannetje heeft nog geen tandjes maar begint sinds vorige brood te eten….nou ja eten het is meer een kliederpartij hihi.

En mag het ook al thee drinken (zonder suiker uiteraard)!!!

gr
    FF

#4083190 Quote

slappe, lauwe thee mag hij al hebben hoor. Kies bij voorkeur voor rooibos thee, daar zit geen cafeine in. Een krentenbol of rozijnenbol mag volgens mij ook wel hoor. Het zijn gedroogde druiven, en druiven mogen ze sowieso….. Kijk wel even of hij het goed weg kan krijgen, want het kan natuurlijk best taai zijn, zo’n krent, als je nog geen kiezen hebt……

#4083301 Quote

Hier ook een theeleut, er zijn meer soorten theïnevrij dan rooibos hoor;
    Alle Pickwick Welness varianten
    sterremunt
    groene thee
    De meeste kruidenthee soorten
    Hier vallen ook de rooibosvariaties met mango en citrus erg in de smaak!
    Lekker varieren!

Groetjes Sas

#4083302 Quote

Oja even een bereidingstip; ik kook water en schenk een beetje in een beker (of fles net wat je wilt)hang er een zakje in en vul bij met koud water, zo heb je er iig smaak aan en gelijk op de juiste temp. Thee trekt niet makkelijk in lauw water…..

reisa
    Bijdrager
    #4083337 Quote

Het lijkt mij lastig om te eten een krentenbol. Kijk uit dat er geen krenten of rozijnen in zijn keel schieten.

#4083711 Quote

Tip over het brood: neem brood, dat al een of twee dagen oud is. Vers brood plakt erger, dan brood dat even gelegen heeft.

Eet smakelijk! Marijon

read more image Lees ook: Voedingsschema baby: het eerste jaar
    #4083811 Quote

Sas mv Kyan,

In groene thee zit wel theeine! Pas daar dus goed mee op! Groene thee is zeg maar, onrijpe zwarte thee en er word vaker ten onrechte gedacht dat het theeine vrij is.

Groetjes Babs

#4083854 Quote

Hoi,

groene thee is idd niet de beste keus, klinkt wel goed groen, maar je kunt beter iets nemen zonder theeine, zoals rooibos!
    Volgens mij mag dat gewoon, ik zou wel voor krentenbrood kiezen, van een krentenbol nemen ze vaak toch een te grote hap en als ze dan niet goed kauwen, hier heb ik vaak krentenbrood vinden ze lekker, met een dun laagje boter!!

Gr MJ

#4083857 Quote

Idd waar sorry, maar mijn kleine man is inmiddels 20 maand en mag dus nu wel theïne dus hij krijgt af en toe ook groene thee, vandaar de vergissing!

Groetjes Sas

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct