Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1327912 Oh Ik Voel Mij Zo Blij

• Auteur

Jeetje ik kan het nog steeds niet geloven ik ben ZWANGER ik heb vanmorgen een test gedaan.

Ik snap het niet wie zijn 3jaar bezig geweest om zwanger te kunnen worden wij hebben iccsi behandelingen gehad en ze zeiden in Nijmegen al dat het heel moeilijk is om zwanger te worden mijn man heeft maar 0,5 procent levende zaadcellen en die zijn ook nog zwak.de derde iccsi behandeling is toen eindelijk gelukt.Dat is Aniek nu 14 maanden
    en nu ben ik dus spontaan zwanger jeetje het dringt nog niet tot mij door hoor.

Groetjes Willy

#4083286 Quote

hoi wil…jemig das dan goed nieuws.spontaan zwanger,dat is niet vanzelf sprekend.van harte gefeliciteerd.groetjes,karin,nicky en ukkie

#4083287 Quote

hahaha ik dacht dat mn berichtje er niet goed door kwam..maar ja 2x is beter als geen

Chrizzy1988
    Bijdrager
    #4083292 Quote

hoi willy
    wat super he!! het is echt een wonder dat het dan nog kan he!! gefeliciteerd!! en geniet er maar lekker van dat je zonder de medische molen zwanger bent geraakt!
    ik hoop dat het een fijne zwangerschap voor je word!

groetjes Christien en Kelwin

#4083294 Quote

Gefeliciteerd met dit wondertje! Heerlijk zeg!
    Geniet ervan.

Liefs Irene en Myrthe

#4083298 Quote

Gefeliciteerd! Zoals je ziet zijn wonderen de wereld nog niet uit!

Lekker ervan genieten!

Groetjes Danielle, mv Tijn en Bente

#4083303 Quote

Geniet ervan
    Gefeliciteerd

groetjes lisette

#4083316 Quote

Wauw!!!
    gefeliciteerd! geniet ervan!

liefs Trudi

#4083327 Quote

Super zeg!
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit hè.
    Geniet ervan! Heel speciaal…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct