Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1328108 Jeuk

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels (officieel morgen) 11 weekjes zwanger.
    Maar ik heb sinds een paar dagen ontzettende jeuk in mijn hals.
    Iemand die dat toevallig ook heeft?

Groetjes Kat…

#4083486 Quote

Hoi,

Ik heb soms vreselijke jeuk aan mijn borsten..
    In de hals herken ik het dan niet. Volgens mij is jeuk wel een kwaaltje wat door hormonen wordt veroorzaakt?? weet dit niet helemaal zeker.

#4083577 Quote

Ik heb er deze keer ook een beetje last van, maar dan over mijn hele lijf. Had ik bij de andere 2 niet. Maar niet specifiek in mijn hals.

Feetje0806
    Bijdrager
    #4083723 Quote

Hallo,

Ik heb vooral jeuk op mijn buik en mijn borsten. Het schijnen je hormonen te zijn en de groei maar het kan ook overal op je lichaam optreden doordat het je hormonen te zijn.

Kus eefje

#4084024 Quote

Ok, nou zullen de hormonen wel zijn dan. De ene dag heb ik er ook geen last van en de andere dag wel.

Groetjes Kat…

#4085558 Quote

Ja, ook jeuk in mijn hals, en de zijkanten van mijn borsten,alvanaf VOOR mijn NOD!
    grts as

#4086669 Quote

Ik werd de eerste 14 weken krankjorum van de jeuk!! Overal maar vooral mn bovenbenen hals en borsten.
    Tis nu wat minder gelukkig, alleen nog jeuk aan mn buik. Ik heb daar ook gewoon haargroei gekregen..

klaag klaag haha

#4087792 Quote

oh ja ik ken dat.

door de zwangerschap heb ik een hele droge huid gekregen. na het douchen jeuken mn benen zo erg !!

dus lekker scrubben en smeren….. dat werkt bij mij goed.

#4087847 Quote

ja ik heb ook gehoord dat je alles gewoon goed moet smeren met bodylotion dat de jeuk daarvan minder wordt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct