Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1328209 Ben Ik Zwanger

• Auteur

Hallo,

ik ben sinds juni gestopt met de pil. Ik ben 9 juli jl. nog ongesteld geweest en op 19 juli had ik een positieve ovulatietest. We zijn die dagen ervoor en toen aan het ‘klussen’ gegaan. 2 dagen na mijn ovualtie veranderde mijn tepels (groter en in het begin even pijnlijk, nu iets gevoelig), ben erg moe en heb een weeig gevoel in de onderbuik mn. links.
    En meer last van wit/gelige vloed.
    ik moet nu elk moment ongesteld worden…….Kan ik zwanger zijn????

#4083569 Quote

Hoi 😉

Dat zou kunnen, maar deze “kwaaltjes” kunnen ook horen bij de aankomende omgesteldheid.

Als ik jou was, zou ik gewoon even een test doen.

Soms kun je veel kwaaltjes hebben en niet zwanger zijn….soms juist helemaal geen kwaaltjes en wel zwanger zijn. Dat is het moeilijke van alles. Eigenlijk weet je nooit iets zeker, tot je een positieve test in handen hebt 😉

Ik hoop voor je dat je zwanger bent meis (Y)

Laat je het even weten?

#4083750 Quote

Ben benieuwd!! Gewoon even testen!

#4083774 Quote

Ik heb net samen met mijn partner een test gedaan, helaas was hij negatief maar dat voorgevoel hadden wij al. Waarschijnlijk te vroeg om te testen.
    Bedankt voor jullie belangstelling, ik ga volgende week weer testen als mijn menstruatie uitblijft!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct