Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hoeveel gaan jullie werken?

• Auteur

Voor mijn eerste werkte ik 4 dagen, toen ben ik 3 1/2 dag gaan werken. Had toen graag minder willen werken, maar financieel was dat niet haalbaar.
    Na onze tweede zou ik het liefst maar 3 dagen willen werken, maar mijn man heeft op het moment geen werk, dus word het hem dat voorlopig ook niet.
    Ik de toekomst hoop ik echt minder te kunnen gaan werken

#4084552 Quote

Hallo!!

Ik ben zelfstandig ondernemer en ga straks alleen in de avonduren werken als manlief thuis is… Dus hoef geen oppas of kdv te regelen.. Ik heb wel 2oma’s die erg graag willen oppassen, dus misschien pak ik er ook nog 2 ochtendjes bij om te werken maar dit ga ik pas tegen die tijd bekijken…

Groetjes!!

#4085183 Quote

Hoi,

Ik werk nu 24 uur heb namelijk al een zoon van ruim 2 jaar. Ik ga waarschijnlijk binnenkort of nadat ons kindje geboren is wel weer 32 uur werken. Ik vind 24 uur voor het werk dat ik doe net te weinig. Onze zoon gaat nu 2 dagen naar het KDV en 1 dag is mijn moeder bij ons in huis. Dat gaat echt prima dus bij 32 uur wordt het 3 dagen kdv en 1 dag mijn moeder.
    X Robin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct