Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1328572 Nieuw Hier

• Auteur

Hoi, ook ik ben nieuw hier!
    6 maart 2010 uitgerekend, vandaag precies 9 weken. Afgelopen week intakegesprek met de verloskundige gehad, van de week bloed laten prikken en 11 augustus onze eerste echo, ben erg benieuwd!

#4083947 Quote

Welkom, en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Alles goed??

#4083949 Quote

GEFELICITEERD!

Is dit je 1e kindje? Geniet van je zwangerschap!

Liefs, Nicole 8w

#4083997 Quote

Dank jullie wel! Alles gaat goed, beetje last van een opgeblazen buik, maar verder niets te klagen.
    Ja, dit is ons eerste kindje, wel spannend hoor.
    En jullie natuurlijk ook gefeliciteerd!
    Heb nog niet helemaal in de gaten hoe deze site werkt, ga eerst maar eens rondneuzen/lezen voordat ik jullie allerlei vragen stel, die al gesteld of beantwoord zijn 😉 Tot zo!

#4083998 Quote

Nicole1984, ik zie trouwens dat je een lijstje hebt gemaakt…kan ik mezelf er tussen zetten en zo ja, hoe? of zal ik mijn gegevens aan je doorgeven?

#4084085 Quote

Hi Jasmijn,

Gefeliciteerd! Wij zijn precies op dezelfde dag uitgerekend, grappig. Voor de echo moet ik gauw een afspraak maken.. Het is mijn 3e kindje.
    Je kan de lijst trouwens gewoon kopieren en dan in het berichtvenster plakken. Dan zet je gewoon je naam ertussen.
    Welkom bij de maartclub!

x Taraneh

#4084165 Quote

Ook ik ben op 6 maart uitgeteld en het wordt ook ons eerste kindje.

Welkom bij de club!

Gefeliciteerd.

Ik heb aankomende donderdag mijn eerste echo…

groeten

#4084542 Quote

Hoi, dank jullie wel en natuurlijk ook gefeliciteerd!
    Wat grappig dat jullie ook de 6de zijn uitgerekend.
    Taraneh, dank voor de tip! Ik zal de precieze datum na mijn eerste echo in de lijst zetten.
    Lilla, wat spannend a.s. donderdag al je eerste echo!
    Gaat alles goed met jullie?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct