Hoi,
Afgelopen woensdag heb ik mijn termijnecho gehad met 8.5 weken (volgens mijn berekening). Helaas was er op de echo een vruchtje te zien van rond de 6 weken en geen hartactie. De verloskundige kon hier ‘absoluut niet positief’ over zijn zei ze letterlijk. Ze kon niet helemaal uitsluiten dat het toch goed is (misschien een late eisprong gehad en daardoor een jongere zwangerschap) maar de boodschap was eigenlijk dat ik me moest voorbereiden op een miskraam.
Tot op heden heb ik de ‘gewone’ pijntjes: kleine steekjes in de liezen, beetje bandenpijn. Kwaaltjes zijn nog niet minder heb ik het idee (had sowieso heel weinig last, alleen moe en vaak trek, 3 dagen misselijk geweest verder niets).
Vanaf woensdag na de echo tot gisteravond heb ik alleen maar gehuild maar nu begin ik -hoe fout het misschien ook is- toch weer een beetje hoop te krijgen dat het allemaal toch goed zit.
Heeft iemand misschien zo’n zelfde ervaring of willen jullie me even met beide benen op de grond zetten als ik mijn hoop moet laten varen?
Groetjes en alvast bedankt, Mamamski