Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1328833 Tweeling Waarvan 1 Miskraam

• Auteur

Zoals ik van de week dus al dacht heb ik gisteren een miskraam gehad van ons kindje. Maar tot grote verbazing van iedereen bleken er 2 vruchtjes te zitten.
    Ik moet nu volledige bedrust houden om te zorgen dat baby 2 zich goed innesteld aangezien hij/zij nog vrolijk ronddreef. Een erg raar gevoel dat ik er 2 had waarvan er nu 1 weg is. De vraag of nummer 2 blijft zitten is er ook nog. Vrijdag weer voor hcg waarde heen kijken of deze is gestegen of gedaald dan weten we meer over baby 2. Mijn waarde nu was erg laag namelijk 361 dus waarschijnlijk is de hoop opgegeven. Wel bleek dat ik pas in week 3 zit ipv 6 zoals de huisarts zei.

Jenny

#4084234 Quote

Spannend zeg!! Ik hoop dat alles goed gaat!

#4084252 Quote

Jeempie, wat vervelend en spannend. Heel eel sterkte ermee.

#4084314 Quote

Spannend hoor!!! Veel jammer van de ene kleine, maar nu genieten van de 2e!! Ik ga duimen dat deze zich lekker goed nesteld!!!

#4084324 Quote

Spannend zeg. Hoop dat alles goed gaat. Mijn moeder had dat lang geleden ook, en toen is het goed gegaan! Heb een zusje gekregen toen ik 9 was.
    Kan me herinderen dat het een spannende tijd was, en wat was ik blij dat de baby bleef zitten, werd ik toch nog grote zus!

Groetjes

#4084496 Quote

Petra bedankt voor je reactie geeft me toch een klein sprankje hoop. Je weet maar nooit afwachten nu. Heb wel steeds heviger bloedverlies nu, maar ja komt dat van de miskraam of gaat de andere ook fout dat is zo zenuwslopend. In ieder geval bedankt.

Jenny

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4084594 Quote

Hoi Jenny,

Vreselijk zenuwslopend ja. Maar ook ik heb een nichtje die dit meegemaakt heeft. Ze hebben haar zelfs medicijnen gegeven om het vruchtje naar buiten te brengen en toen dit allemaal niet helemaal goed liep kwamen ze er pas achter dat er een tweede vruchtje zat.

En de tweede heeft het ook gewoon overleefd! Sterkte verder.

#4084640 Quote

Hoi Jenny,
    ik snap dat het heeeeel spannend is!!!! Lijkt mijook heel moeilijk om er rustig bij te blijven! Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je in ieder geval het 2e frummeltje wel mag houden!

#4084760 Quote

hey hoi
    veel succes hopen op het beste.
    ik ben waarschijnlijk ook zwanger geweest van een 2 ling. ik kreeg met 5 en halve week erg veel buikpijn daarna bloedverlies en een stolsels. wat wel iets had van een vlies. hebben het in water gehad.
    wij er dus van uit gegaan dat ik een miskraam had gehad. maar mijn zwangere klachten gingen niet weg maar het werden juist meer dus na 2 weken toch maar weer eens getest. en ja hoor 2 hele duidelijke strepen. contact met de verloskundige gehad en die heeft een afspraak gemaakt voor me bij het echocentrum. een echo om te kijken of dan alles wel goed weg was of dat er toch een baby nog zat.
    en ja hoor op de echo een vruchtzakje met baby en een kloppend hartje.
    ik wil je echt niet verkeerde moed in praten. want bij iedereen kan het anders zijn. maar dit is mijn verhaal.
    deze zwangerschap is wel spannender dan me andere 2.
    groetjes marielle
    ben nu trouwens 17 weken.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct