Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1328873 Nod Rekenen Jullie Die Uit Via Int Of Via Agenda

• Auteur

Hai allemaal!

Hier ben ik weer! Ik had ff een vraagje, als ik op int uitreken wanneer ik mijn NOD moest hebben is het anders als dat ik hem zelf uitreken terwijl ik even veel dagen er tussen hou! Hoe kan dit? Rekenen jullie het gewoon zelf uit zonder int? Daar ben ik benieuwd naar.. Terwijl ik evenveel dagen ertussen hou (30).. Ik ben nu 8 dgn (of 6 dgn via int) overtijd.. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet aanhouden.. 🙂 Wat doen jullie? 3 dgn na m’n laatste menstr.een mini bloeding gehad, weet je zoals je laatste dag van je menstr.Eind van de dag weg.. Had 23 juli last van menstr.pijn maar niks.. Dus we wachten af…! Wie weet! Ergens denk ik van wel, maar ook weer niet, snappie? 😉

Groetjes Mama Sun!

#4084235 Quote

Hallo,

Ik moet zeggen dat ik de laatstetijd op internet kijk en volgens mij klopt dat bij mij wel ongeveer. Ik hebe dan wel ook precies een periode van 28 dagen.

#4084444 Quote

Ik kijk hem na via internet en die klopt bij mij….. Zelf uitrekenen vindt ik ook zo’n gedoe.

Succes

#4084488 Quote

Ik heb het zelf uitgerekend,
    Maar twijfel nu ook of dat klopt.
    Ik zou vrijdag ongi moeten worden maar niets…..
    Test gedaan gisteren maar deze was negatief.
    Waar testen jullie op internet?
    Dan kan ik het daar even proberen uit te rekenen!

Groetjes MMdJ

#4084860 Quote

Hey dames,

Ik sluit me aan bij MMdJ, ik heb het in eerste instantie zelf uitgerekend maar weet niet of dat wel klopte.
    Ik wil ook wel graag weten waar op internet jullie dat doen, dan heb ik misschien een beetje meer kans / zekerheid in de volgende ronde.

MMdJ: ik heb bijna hetzelfde als jij, ik dacht vrijdag mijn nod te hebben, gisteren getest, negatief.
    MIjn ongi blijft ook uit, nog steeds….

Groet, tes

#4085013 Quote

Ik weet verschillende site’s:

http://www.babybytes.nl/Zwanger-worden/

Dit is 1…..

http://www.zwangerschapspagina.nl

Dit is 2….

Hoop dat jullie er wat aan hebben

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4085092 Quote

Hey meiden,

Ik kijk op 9maand.com en dan naar zwanger/vruchtbaarheidstest zoiets!
    Maar hier is nog steeds niks inmiddels 11 dgn verder.. We wachten toch nog even af.. Misschien het weekend toch testen!

greets!

#4085213 Quote

Hey!

@Marjan
    : thanks voor de sites, hoop dat ik hier wat aan heb!
    @mamasun: 11 dgn overtijd is niet niks… Ik zou inderdaad maar wel gaan testen. In een ander topic zijn nog meer dames die eind deze week gaan testen (waar onder ik) dus het wordt druk 🙂

Succes!

Liefs, tes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct