Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1328934 Borsten Die Lekken

• Auteur
  • marjan1980
    Bijdrager

hoi,
    ik heb al eerder verteld dat ik heel korte cyclus heb van 3 weken en 3 dgn.
    laatste 3 jaar voel bijna altijd de eisprong dag.rond me 10de dag heb ik buikpijn.
    ik heb 2 weken geleden mijn mirena laten verwijderen.alles kwam op de oude manier terug,migraine,erg menstruatie.
    2 dagen voor de eisprong zijn we aan klussen geslagen.nu een week verder komt er wit vloeibaar uit me borsten.net melk zeg maar..
    dit had ik bij me zoontje toen ook. ben ik langs de huisarts gegaan en moeten testen maar die sloeg niet aan.pas de dag dat ik nod dag zou hebben.toen kreeg ik pas de rest van de symptomen,misselijk,pijnelijke borsten.
    nod dag is 11 aug , dinsdag over een week.
    was er eigenlijk van geschrokken,ben ik dan toch zo vruchtbaar…ik zei het tegen me man,nee joh je bent gek zei ie.dat heeft niks daar mee te maken.denkt ie.
    gr marjan

#4084300 Quote

Spannend zeg!! Ik hoop voor je dat je de 11e positief test. Het wachten duurt dan lang denk ik.

Gr Bubbles

#4084327 Quote

Nou het klinkt in ieder geval positief,,,,en dan zo snel…ik duim voor jullie,,,,nog 9 dagen…

#4084482 Quote

ik wil je neit ontmoedigen, maar ik heb toen ik stote met de pil zeker een half jaar lekkende borsten gehad, met melk eruit, allemaal onderzoeken gedaan en ze konden niets vinden, ik was ook neit zwanger, nu ben ik in ronde 19 beland, maar heb geen last meer van lekkende borsten. Maar ik hoop echt voor je dat je de 11e positief test en dat mn verhaaltje bij jou neit van toepassing is.

Succes meid

marjan1980
    Bijdrager
    #4084546 Quote

ronde 19 ???
    jeetje zeg.loop je nu op het ziekenhuis???
    misschien die overgang van die hormonen die van de pil kwamen ???
    wie weet zou dat ook kunnen..
    enige wat kan is week wachten.
    maar dat ik eerst ook,maar alles gaat precies zo als bij me zoontje.daarom trek ik ook niet aan de bel bij de ha.ik ben heel voorzichtig.aangezien heel veel problemen zijn met borsten bij ons in de familie.die ene ziekte.
    gr marjan

#4084702 Quote

jaja we lopen al in het ziekenhuis, dus wij moeten verplicht klussen op de dagen rond de ei, erg romantisch. Ik wens dit niemand toe, maar ja het is niet anders.
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4084726 Quote

Ik ben na de eerste blijven lekken. Pas toen ik zwanger werd vcan de tweede verdween het. Raar he, al die symtpomen. Maar ik hoop dat het raak is voor je.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct