Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1328960 Ze Draagt Haar Bril

• Auteur
  • reisa
    Bijdrager

Sinds maandag hebben we de bril van Renske. De eerste dagen deed ze hem steeds af, maar sinds gisteren heeft ze hem de hele dag op. Het heeft wel wat snoep gekost om haar om te kopen, ehh belonen. Maar het is gelukt.
    We zijn zelf nu ook gewend aan Renske met bril. Woensdag ga ik beginnen met afplakken van haar rechteroog voor twee uur per dag. Iemand nog tips?

#4084351 Quote

Hoi,

Wat fijn dat ze de bril nu oplaat, maar daar moeten ze natuurlijk aan wennen net als een hoedje of pet ofzo, maar dat is dan toch vrij snel gelukt!
    Wij hebben nooit te veel poeha gemaakt over de pleister met de oudste maar die was toen 3-3,5 maar hoe jonger ze zijn hoe sneller ze er aan wennen, moet ze het iedere dag??
    Je kunt het beste zo reageren als bij de bril, dat heeft heel goed gewerkt blijkbaar( een beetje belonen-omkopen mag op dit soort momenten toch wel)
    Veel succes in ieder geval!

Gr MJ

#4084354 Quote

wauw wat knap zeg dat ze er zo snel aan is gewend. ik verwacht wel dat elounda uiteindelijk ook een bril moet aan gezien wij het beide hebben en ook alle opa’s en oma’s, maar nu is alles nog goed (denk ik mevrouw zit de kleinste dingetjes van ver liggen hihi)
    denk niet dat zij een bril zo snel zou accepteren.
    succes met de pleisters, maar dat gaat vast ook wel gewoon lukken

groetjes linda

#4084606 Quote

Wow, das best snel! Enne belonen hoort erbij!
    Als Doreen er een op moet hebben, mogen ze wel een super flexibele voor haar hebben..
    Ze had die van mij helemaal verbogen, het pootje lag opzij ipv dat het over m’n oor viel.. Kleine Uri Geller..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct