Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1328995 O Help

• Auteur

O ik voel me zo stom, ik ben vanochtend uit gegleden buiten op het terras, flinke schaafwond en een meloen van een knie ik kan hem niet meer recht of krom en lopen is een hele opgave.
    Vandaag is redelijk goed gegaan, maar morgen moet manlief werken en zit ik met 2kinderen,, de oudste is uit logeren tot dinsdag dus dat komt dan toch goed uit!
    Ik hoop maar dat ze een beetje in een makkelijke bui zijn en zelfs dan zie ik er toch wel tegenop!!
    Hoe krijg ik het weer voor elkaar..
    Moest het even kwijt!

Gr MJ

#4084357 Quote

ojee dat is balen zeg, nou hopelijk geneest het snel weer.
    en je geeft de kids morgen gewoon allemaal taakjes in het huishouden hihi vinden ze vast leuk zij bezig en jij kan rustig aan doen hihihi
    succes ermee

groetjes linda

reisa
    Bijdrager
    #4084377 Quote

Flinke hoeveelheid pijstillers. Maximale dosis. En laat je man vast brood smeren voor het ontbijt en lunch morgen. Dan hoef je (of een van je kinderen) het alleen nog maar uit de koelkast te pakken. Heb je pakjes drinken in huis? Die kan je vast laten klaarzetten op pakhoogte van de kinderen.
    Een andere oplossing is dat iemand je morgen komt helpen. Vriendin of familie.

#4084607 Quote

Hopelijk red je je een beetje vandaag!
    Beterschap!

#4084749 Quote

Hoi MJ,

Ik lees je berichtje nu pas. Wat vervelend zeg! Hoe is het vandaag gegaan? Moet je niet met je knie naar de dokter, als hij zo onwijs dik is? Heel veel succes.

Groetjes,
    Dory

#4084924 Quote

Hoi,

Bedankt voor jullie berichtjes!
    Gister is uiteindelijk redelijk gegaan, mijn man was om 18.00 thuis dus die heeft ze nog in bad gedaan ed, vandaag ging het eerst wat beter, maar nu heeft de kleine 39gr koorts, dus die heb ik veel moeten tillen enzo, zeker de trap op is echt erg, naar beneden ga ik zittend, ben veel te bang dat ik val met die kleine!
    @dory, ik denk niet dat de arts nu veel kan doen, die zwachteld het in en geeft pijnstillers, daarna moet je terug komen als de zwelling niet weggaat of de pijn erger wordt, heb zelf op een dokterspost gewerkt dus weet hoe het gaat, denk ook niet dat er iets echt kapot is, het is alleen ontzettend gezwollen en pijnlijk, maar ja ga nog even rusten nu de kleintjes slapen, zelfs die van 4 heb ik nu gewoon al voor de 2e middag in bed gekregen, dat is wel weer geluk hebben toch?!

Gr MJ

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct