Wij zijn ook vorige maand gestopt met de pil! Nu moet ik nog 2 weekjes wachten tot ik ongi word… (als het ritme nog hetzelfde is tenminste) dus best spannend 🙂
Hallo, wij zijn ook een paar maanden geleden gestopt. maar hebben nog veilig geklust,,,morgen krijg ik als het goed is mijn periode, en dan voor de echt,,,dus komende maand wordt onze eerste rond…spannend,,bij mijn eerste was het in de tweede ronde raak,,dus wie weet…
Ik ben nu ongi, maar hierna stop ik met de pil. Dan gaan we klussen voor een tweede. Ik vind het wel weer spannend. De vorige keer was ik in drie maanden zwanger…
hallo! ik zal me even voorstellen, ik ben zebraatje 168, 27 jaar en wij zijn begin juni gestopt met de pil, zitten nu dus in de 2e ronde en als het goed is heb ik 10 aug mijn nod. Hebben nu al 2 weken vakantie, nu nog lekker een weekje. Er is dus volop geklust deze vakantie haha… Eerste maand voelde ik steeds van alles en nogwat, nu 2e maand eigenlijk niet zoveel. Wel sinds gisteren krampjes en geborrel in onderbuik en kribbig, zo erg dat mijn vriend zoiets heeft van effe kappen nou, haha… wieweet, hoeft helemaal niets te betekenen natuurlijk.
@mamavanbinkie en marty:succes met het klussen.
@MMdj en AGdJ: succes met wachten (duurt altijd zooo lang)
Ik wacht fijn met jullie mee!!
Ik ben Tessa, ben eind mei gestopt met de pil en ik ga nu (zeer waarschijnlijk) naar ronde 3, maar ben eigenlijk ook wel een btje de tel etc kwijt.
Ik had (als het goed is, mijn cyclus is nogal onregelmatig op t moment) vrijdag mijn nod, maar niet ongi. Maandag (gister) getest, negatief.
Kan ik nu alsnog (bijv) aan het einde van de week testen, als mijn ongi uit blijft?
Dus ook ik wacht gezellig met jullie mee en ben benieuwd naar al jullie resultaten.
@ Tessavo
Natuurlijk kan je eind van de week nog een keer testen als je ongi uitblijft.
Dat ga ik ook doen!
Want ook bij mij is er nog niets te bekennen.
Wel last van bepaalde kwaaltjes, hihihi
Maar dat zegt helaas niet zoveel.
Als ik zaterdag nog niet ongi ben test ik weer!
Hallo allemaal
Hier nog een nieuw iemand op het forum die net gestopt is met de pil!
Wij zitten in ronde twee.. Na ronde 1 gewoon ongesteld geworden na een cyclus van 27 dagen.
Maar kan nu mijn eisprong niet vinden deze maand mbv ovulatietesten… heel frustrerend!
Wacht nu maar af of ik ongesteld ga worden en dan op naar ronde 3!