Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie gaat ook voor de eerste of tweede ronde na stoppen pil?

• Auteur

Hoi,

Ik wacht nu al 5 dagen op mijn ongi.
    Heb afgelopen zondag ook al getest, negatief.
    Wat ik eigenlijk ook wel verwachtte omdat we pas net zijn begonnen.

Maar ongi blijft dus nog uit……
    We wachten rustig af…..misschien moet me lichaam even wennen en komt het daarom wat later.
    Als ik eind van de week nog niet ben, test ik weer.

Wat waren jullie de vorige keer snel zwanger zeg! Marty en mamavanbinky !

#4085345 Quote

Hey Dames!
    Hier ook nog steeds niets…..
    Ik kan bijna niet meer wachten tot zaterdag met testen.
    Dan ben ik 8 dagen over tijd.
    Zou het liefst morgen weer testen!
    Maar ja dat vind ik ook weer een beetje zonde van de test… mocht ik dan voor zaterdag nog ongi worden…..

Leuk om te lezen dat er zoveel meiden de zelfde dingen hebben.
    Ik heb ook al een tijdje een aantal kwaaltjes.
    Pijnlijke (volle) borsten, duizelingen en erg moe!

@ AGdj: Spannend hoor dat jullie toch iets eerder dan gepland zijn begonnen met klussen!
    Ben benieuwd hoe het je verloopt!
    Je moet dus echt nog even wachten….

@ Tessavo: Ben benieuwd! vrijdag testen!
    Laat je even weten hoe of wat??

Groetjes MMdJ

#4085269 Quote

Sorry de site gaf niet aan of tie het bericht nu erbij zetten… dus ik maar op reageren drukken…Foutje!

#4085268 Quote

Sjonge wat duurt dat wachten soms lang!
    Wel fijn om te weten dat er meer zijn die moeite hebben met wachten! En spannend zoveel die binnenkort gaan testen, ben erg benieuwd! Hoop dat we allemaal over iets minder dan 9 maanden mama mogen worden.

Mijn man en ik hadden afgesproken deze maand nog niet echt te gaan proberen, maar ja.. laten we het er op houden dat dat niet helemaal gelukt is 🙂

En sinds de dag dat ik mijn eisprong gehad moet hebben, last van buikpijn… beetje ongi gevoel zeg maar, hoofdpijn, misselijk en gevoelige borsten… zou het dan al zo snel gaan? Je lichaam kan je soms ook voor de gek houden en zeker na het stoppen met de pil…

Dus toch nog maar even wachten met testen, tot mijn eerste dag dat ik ongi zou moeten worden… alleen dat wachten duurt dan weer zo lang 😉

#4085267 Quote

Sjonge wat duurt dat wachten soms lang!
    Wel fijn om te weten dat er meer zijn die moeite hebben met wachten! En spannend zoveel die binnenkort gaan testen, ben erg benieuwd! Hoop dat we allemaal over iets minder dan 9 maanden mama mogen worden.

Mijn man en ik hadden afgesproken deze maand nog niet echt te gaan proberen, maar ja.. laten we het er op houden dat dat niet helemaal gelukt is 🙂

En sinds de dag dat ik mijn eisprong gehad moet hebben, last van buikpijn… beetje ongi gevoel zeg maar, hoofdpijn, misselijk en gevoelige borsten… zou het dan al zo snel gaan? Je lichaam kan je soms ook voor de gek houden en zeker na het stoppen met de pil…

Dus toch nog maar even wachten met testen, tot mijn eerste dag dat ik ongi zou moeten worden… alleen dat wachten duurt dan weer zo lang 😉

#4085210 Quote

Inderdaad meiden, wordt echt een drukte van jewelste op t toilet 🙂

Ik vertrouwde zo op 1 zwangerschapstest dat ik meteen dacht ik door mocht naar ronde 3. Niet dus, ronde 2 is nog niet afgelopen hihi.. Maar goed dat ik jullie heb 😉
    Ik weet niet in welk topic ik dat had gezegd, maar ik had vorige week en de week daarvoor behoorlijke kwaaltjes… Misselijk, spugen, pijnlijke borsten, af en toe sneller geirriteerd, buikkrampen soms… en ik ben onwijs moe….

Pff…. wel zenuwslopend om nog tot einde van de week te wachten…..
    @Solanum: welkom! Gezellig dat je mee kletst.

Liefs, Tes

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4085517 Quote

Tja op al die testen staat dat je na zoveel tijd niet meer moet kijken want dan kan de uitslag niet juist zijn… terwijl ik ergens op het internet weer las dat als je echt niet dat hormoon in je urine had zitten de test nooit positief zal aangeven, ook niet na geruime tijd dus als je na een paar uur kijkt en hij geeft toch een streepje er toch sporen gevonden zijn… Wat is er waar?

Ben ook niet echt een deskundige 😉 Heb nu twee testen gedaan (al toen ik de pil nog gebruikte en zwangerschapsklachten kreeg) Die van clear blue en huismerk. Hetzelfde in gebruik. Maar ik vond wel die digitale clear blue erg praktisch en duidelijk. Hoef je niet moeilijk te gaan zitten turen of er misschien toch niet iets van een streepje te vinden is 🙂 Die gebruik ik over een week zeker weer (als het nodig is)!

Wendy1987
    Bijdrager
    #4085575 Quote

Heey allemaal!

Wij gaan na gedacht te hebben zwanger te zijn (misschien toch nog) beginnen aan ronde 1 of is dat al 1,5 ?? 🙂

Iedereen veel suc6 en natuurlijk veel plezier.

@MMdj is er al iets meer bekend?

Liefs Wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct