Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1329133 Wie Gaat Ook Voor De Eerste Of Tweede Ronde Na Stoppen Pil - pagina 3

• Auteur
  • Wendy1987
    Bijdrager
    #4085575 Quote

Heey allemaal!

Wij gaan na gedacht te hebben zwanger te zijn (misschien toch nog) beginnen aan ronde 1 of is dat al 1,5 ?? 🙂

Iedereen veel suc6 en natuurlijk veel plezier.

@MMdj is er al iets meer bekend?

Liefs Wendy

marjan1980
    Bijdrager
    #4085588 Quote

hoi mmdj

zal paar dagen wachten en dan met ochtend urine pakken.
    schijnbaar is die hcg hormoon nog erg licht.
    heb je kans dat het opgang komt.
    bij mij was ie ook ligt paar dagen later kwam al de moeders voor moeders en die gaf opeens 2 dikke strepen.mocht gelijk beginnen.5 weken was ik.
    gr marjan

#4085847 Quote

Hey Meiden!
    Nou ik ben vandaag ongi geworden….
    Dat wil zeggen: er komt een klein beetje bloed uit.
    misschien dat het morgen echt doorzet.
    Ik heb het ook helemaal niet aan voelen komen.
    Wat ik normaal wel heb!
    Maar goed ik weet in iedergavel waar we aan toe zijn!
    Op naar ronde 2 dus!

@ Tessavo: Ben benieuwd naar je test uitslag na het weekend! Fijn weekend in ieder geval!

@ Mirjam en spannend: Leuk dat jullie mee kletsen!
    Wens jullie veel klus plezier en veel geluk toe!

Groetjes!

#4085842 Quote

Hoi allemaal!

Ik voeg me ook maar toe aan dit lijstje 🙂
    Ik ben sinds afgelopen woensdag gestopt met de pil en vind het nu alweer spannend, haha.
    Ik heb al een zoontje van 2,5 jaar en daar hebben we 4 maanden over gedaan, ik weet nog wel dat mijn cyclus onregelmatig was.
    Dus genoeg werk aan de winkel 🙂
    Dus ik zit nu in ronde 1….

Groetjes Mirja

#4085823 Quote

Hoi hoi,

Wij zijn met de tweede ronde bezig en donderdag de 18e moet ik ongesteld worden. Ik hoop dus van niet!
    Ik vindt het allemaal super spannend en het wachten is killing. Verder heb ik het hele internet al binnenstebuiten gekeerd over info over zwanger worden. Ben een echte expert… nu moet er alleen nog een keer echt raak geschoten worden!
    Ik lees met plezier jullie verhaaltjes en leef met jullie mee. Dat we allemaal maar vlug zwanger mogen raken.

Groetjes!

#4085707 Quote

Hey dames,
    Late reactie… sorry.. gelukkig is het druk overal en om me heen, zodat ik er niet teveel aan denk zeg maar..
    @Wendy: leuk, ronde 1,5 hihi… ik ronde 3 (geloof ik..)

@Marjan
    : ik ga het inderdaad ook maar gewoon steeds met ochtend urine doen, schijnt betrouwbaarder te zijn voor een goed resultaat.
    @mmdj: ik denk dat ik wacht met testen tot na het weekend. Dit omdat ik in het weekend weer veel afspraken heb, veel mensen zie. Als ik er dan achter kom dat ik zwanger ben krijg ik de neiging om het te vertellen, wat ik tot 3maanden niet wil. En als ik niet zwanger ben, ben ik bang dat ik me weekend verpest hihi.. Dus ik wacht tot maandag of dinsdag.. Wat jammer dat je tot nu toe negatief getest heb. Al ongi? Ik ook nog steeds niet… Benieuwd!!!! 🙂 Voor iedereen benieuwd natuurlijk 🙂
    @Patricia: Gezellig dat je mee kletst. Jij ook succes natuurlijk.

Liefs, tes

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4085653 Quote

@ Wendy: ik heb de test binnen 10 minuten uit elkaar getrokkken. want ik dacht oke, niet zwanger, dan kan die strip wel weer weg. want dat digitale ding kan ik nog bewaren voor nog een test.
    Dus ik heb niet een paar uur gewacht met eruit halen.

@ Marjan: Ja ik wacht idd nog even af.
    Volgende week nog niets, doe ik nog wel een test.
    Misschien haal ik dan wel even een ander merk.

@ Patricia: Welkom!
    Leuk joh! na 5.5 jaar weer in een eerste ronde beland!
    Hoop dat het je snel mag lukken!

Groetjes Myrella

#4085649 Quote

ik ben ook een nieuwe bezoekster van het forum. Ik was hier al eens 6 jaar geleden toen ik zwanger was van onze 1e. Hij is nu 5,5 jaar. De eerste keer was ik in ronde 3 zwanger nu gaan we deze maand voor de 1e ronde. m’n eerste menstruatie na het stoppen met de pil heb ik nu net achter de rug. Pfff… wordt weer een spannende tijd….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct