Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie gaat ook voor de eerste of tweede ronde na stoppen pil?

• Auteur
  • marjan1980
    Bijdrager
    #4086321 Quote

hoi ,
    voor ons wordt het ronde 2.
    dus volgende week flink klussen op de vakantie.
    na 3 weken begint de ongi op te komen.normaal altijd 3 wkn en 3dgn.zo korte cyclus heb ik nooit gehad.
    misschien allemaal stress.eergisteren is me tante verongelukt,misschien dat dit het vervroegd heeft.
    op naar de volgende poging.
    gr marjan

#4086179 Quote

Hey Hallo,
    Nou ik heb weer eens wat raars!
    De bloeding van vrijdag waren misschien 10 (bruine) druppels, en verder niets.
    Dat was het gewoon.
    Ik ben nu nog steeds niet ongi……….
    Wat moet ik nou doen?????
    Dit is irritant! Denk je zkerheid te hebben omdat je denkt dat je ongi wordt, is het helemaal niets!
    En nu zit ik nog in de onzekerheid!

#4086651 Quote

Hey meiden,

Ik ben even weg geweest en gelijk heb ik twee bladzijden om te lezen! Leuk om te zien dat er zoveel vrouwen met dezelfde spanning zitten te wachten.
    Ik heb de eerste keer klussen voor het echie weer gehad, toch wel weer spannend… Zelf mijn man was een beetje zenuwachtig…

@marjan
    ; Dat is niet zo’n fijn nieuws. En het kan best dat je lichaam daar op in speelt. Straks maar lekker genieten van je vakantie. Zo’n ontspannen sfeer doet goed!

@MMdj: weet je al meer?

marjan1980
    Bijdrager
    #4086830 Quote

hoi marty,/meiden
    gelukkig geen migraine.me borsten leken paar dagen geleden wel of ik stuwingen had,mega groot waren.
    en ze lekte al.dacht echt van wordt niet ongi,maar toch
    wel.lichaam kan je echt in de war zijn.
    ik heb die ovulatietest van clearblue gehaald om nou eens te kijken of die buikpijn echt die eisprong is.wie weet gok ik ook verkeerd wat vaak gebeurd.
    gewoon eens je lichaam beter leren kennen.
    kost wel duur zeg 33 euro.
    vrijdag lekker even tussen en wat is er dan de klusweek,doordat ik nu eerder ongi bent valt zeker die eisprong in die vakantie.
    dus eh me man is de pisang.
    stuur opa en oma wel naar het zwembad met de kids.hahahaha

mmdj : weet je al wat meer ????
    tessa: al iets bekend bij jouw??

gr marjan

#4087302 Quote

Hey meiden,

Wat een gezellig praatgroepje, als ik het zo mag noemen…
    @MMDj: zat net ff alle berichtjes nog na te lezen, je geeft me hoop… nogmaals GEFELICITEERD! Maar ik zit in bijna de zelfde situatie…. Ik ga vrijdag testen… Ik ben nu al zenuwachtig. Wil eigenlijk eerder testen, maar eigenlijk ook niet … Gek he…

@Marjan
    : Bij mij dus nog niks bekend. Ben wel extreem moe de laatste tijd. Ging gister en eergister om 9uur naar bed, en nu nog steeds moe.. vreselijk. M’n borsten zijn groter, zelfs me vriend viel dat op. Ik heb nu al geruime tijd misselijkheid etc, maar zoals meerdere mensen zeggen, je lichaam kan je behoorlijk misleiden.
    Lekker toch, eisprong in de vakantie? Lekker tijd voor elkaar 🙂

@Marty: Gezellig he, hier 😉 Haalt het negatieve van het nog niet zwanger toch wel ff weg… Geniet van het klussen!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, tes

#4087356 Quote

Hey Tes!
    Bedankt voor je leuke reactie!
    Ik wilde eigenlijk ook niet testen, was bang dat de uitslag tegen zou vallen…..
    Maar ben blij dat ik het wel heb gedaan! En met de uitslag! Ik ben heel benieuwd wat jij test vrijdag!
    Wel doen hoor! en laat het ons weten!
    Groetjes MMdJ

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4087444 Quote

Gefeliciteerd MMdJ!

Echt tof 😀 geniet er lekker van!

hoop zelf ook zaterdag te testen als ik nog niet ongesteld ben geweest… had gister even echt ongesteldheidskramp maar nog steeds verder niks dus wie weet…

Voor iedereen die ook gaat testen binnenkort: succes! Ik

#4087516 Quote

Nou gefeliciteerd hoor! Snel gedaan!
    Ik moet nog even wachten….., maar ben wel benieuwd
    of ik met net zo ga voelen als bij mijn zoontje.

Spannend allemaal!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct