Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie gaat ook voor de eerste of tweede ronde na stoppen pil?

• Auteur

Hey meiden,

Wat een gezellig praatgroepje, als ik het zo mag noemen…
    @MMDj: zat net ff alle berichtjes nog na te lezen, je geeft me hoop… nogmaals GEFELICITEERD! Maar ik zit in bijna de zelfde situatie…. Ik ga vrijdag testen… Ik ben nu al zenuwachtig. Wil eigenlijk eerder testen, maar eigenlijk ook niet … Gek he…

@Marjan
    : Bij mij dus nog niks bekend. Ben wel extreem moe de laatste tijd. Ging gister en eergister om 9uur naar bed, en nu nog steeds moe.. vreselijk. M’n borsten zijn groter, zelfs me vriend viel dat op. Ik heb nu al geruime tijd misselijkheid etc, maar zoals meerdere mensen zeggen, je lichaam kan je behoorlijk misleiden.
    Lekker toch, eisprong in de vakantie? Lekker tijd voor elkaar 🙂

@Marty: Gezellig he, hier 😉 Haalt het negatieve van het nog niet zwanger toch wel ff weg… Geniet van het klussen!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, tes

#4087276 Quote

Hey Meiden!
    Ik ben zwanger!!!
    Heb vanmorgen getest! Ik kan gewoon niet geloven dat het zo snel is gegaan!
    Gewoon in de eerste ronde raak!

Hoe is het bij jullie?
    Groetjes MMdJ

#4087648 Quote

Hey meiden,
    Vanmorgen de Vk gebeld!
    8 Spetember hebben we een intake gesprek en 15 september de eerste echo!!!
    Heb er suepr veel zin in!!
    Alleen jammer dat ik 4 weken moet wachten…. hihihi
    Hoe is het verder met jullie al nieuws???

#4087737 Quote

Hai meiden!

@AGdj: spannend! Laat het ff weten he 🙂 We krijgen steeds meer zwangeren hier.. haha
    @Mirjam: Hoelang moet je nog wachten dan??
    Wanneer is je nod?
    @MMdJ: wat leuk!!! Spannend hoor. Lijkt me echt een hele ervaring, voor het eerst naar de VK! Die 4 weken zullen vast voorbij vliegen!!!

Nu hier nog ff een update:
    Ik heb sinds gisteravond buikkrampjes. Vooral in mijn onderbuik. Normaal heb ik dat niet, ik heb nooit last als ik ongi ben of ongi moet worden. Ik merk het nooit en het is ook zo weer voorbij. Ik heb zo vreselijk veel symptonen, dus (eigenlijk helaas) ga ik er steeds meer in geloven dat ik zwanger ben. Toch wil ik zo lang mogelijk wachten met testen, ik heb liever dat ik ongi word, dan dat ik eerst moet testen en dan de volgende dag ongi worden.
    Wat ontzettend irritant!!!!!!!

Sorry… ik moest ff mijn hart luchten. Ik zit vandaag niet zo lekker in me vel…..

Maar ik ben heel blij voor de zwangeren.. En degene die het nog niet zijn, blijf positief (hoor wie het zegt…) en hoopvol!

Liefs, tes

#4088953 Quote

Hey meiden!
    Ik ben weer terug…..
    Afgelopen zaterdag is mijn zwangerschap geeindigd in een mk.
    Dus ik kom weer gezellig met jullie mee kletsen!
    Deze maand doen we het even rustig aan.
    En volgende maand gaan we het proberen voor ronde 2.
    Hoe is het hier met jullie?

@ Tess: heb je al getest???

Groetjes MMdJ

#4089139 Quote

Hey meiden,

@MMdJ: Wat jammer!! Sterkte ermee… Inderdaad, verwerk dit wel even.

Sorry, ik had het niet bij ieder topic gemeld. Maar ik ben zwanger.. 🙂
    Voel me nu wel een beetje schuldig voor MMdJ..

Ik heb zaterdag getest, 2 dikke vette strepen. Vervolgens een clearblue digital gehaald, deze gaf aan zwanger 2-3 weken…
    Echt super! Ook heel spannend.. Ik heb dan ook onwijs last van kwaaltjes…
    Ik heb 1 september al een afspraak bij de verloskundige, vooral dat vind ik heel spannend(m’n vriend trouwens ook)

Succes allen dames, hopen dat jullie ook positief nieuws mogen hebben..

Liefs,tes

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4089322 Quote

@ TessavO: gefeliciteerd! Heerlijk genieten 🙂

@ MMdJ: Wat vervelend… heel veel sterkte… en natuurlijk veel succes bij de volgende ronde.

En bij mij helaas nog niks, werd zaterdag netjes ongesteld. Dus op naar ronde 2.

#4089403 Quote

@AGdJ: nieuwe ronden nieuwe kansen dan maar! Ronde 2 schijnt geluk te brengen, er zijn er veel op dit moment die in ronde 2 zwanger zijn geworden. Waar onder ik.. 🙂
    Geniet vooral van het klussen!

Succes allen meiden.

Liefs, tes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct