Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie gaat ook voor de eerste of tweede ronde na stoppen pil?

• Auteur

Hey Tess: Hartelijk gefeliciteerd!
    Ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap toe!

@ AGdJ: hopelijk gaat het ons lukken!
    Ik heb na mijn mk een test moeten doen.
    Als deze negatief was, is het vruchtje er goed uitgekomen. Als deze positief was niet en moest ik voor inwendig onderzoek komen.
    Gelukkig was de test negatief! Toen heb ik met de vk gesproken om te vragen hoe we nu het beste verder kunnen. Deze heeft gezegd dat we niet perse een maandje hoeven te wachten als we zelf graag eerder willen proberen. Ik was te kort zwanger om er lichamelijk veel last van te hebben gehad.
    Het was meer een hele late menstruatie.
    Dus hebben we toch besloten om er deze maand gewoon weer voor te gaan.
    Wij gaan dus net als jij voor ronde 2.

We hebben er veel over gesproken, en natuurlijk zijn we er verdrietig over. Maar de natuur doet zijn werk.
    En we willen toch graag zwanger worden.
    Als ik verder was geweest en er heel veel last van had gehad, hadden we waarschijnlijk wel een maandje moeten wachten.

Hoe is het verder met de andere meiden?
    Groetjes MMdJ

marjan1980
    Bijdrager
    #4089811 Quote

hoi meiden.zit nu in 2de ronde.ik had altijd last na 10de dag.maar even ovulatietest mee in de vakantietas.laat ik vanmorgen me laatste 2 testen verkeert doen.1x te lang in urine,2de verkeert in het tester gedaan.vanmorgen snel naar een drogist gereden.komen nu wel 2 strepen,maar nog niet genoeg.ken me lichaam niet goed.of me lichaam het optijd aan.moeten nog even doorgaan met klussen. Succes met wachten.je mag al gaan aftellen.welkom solanum.heel veel plezier met klussen.dat je snel nod heb.gr marjan

#4090778 Quote

Lekker weekend gehad allemaal?

Hier weer officieel begonnen aan ronde 2.
    Toch vind ik het na die mk allemaal wel een beetje eng. Maar goed dat komt vanzelf allemaal wel weer.

Groetjes MMdJ

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct