Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1329147 Hoera Ik Ben Weer Zwanger

• Auteur

Nou, de titel zegt het al! Dit weekend een test gedaan en die was positief. Ben zo blij! Ben pas 5 weken dus het is nog heel pril. Maar toch…
    Zoals sommige van jullie wel weten heb ik afgelopen april een miskraam gehad met 9 weken, dus de komende periode zit ik behoorlijk in spanning. Ik hoop dat alles goed zal gaan! Stiekem ga ik daar wel vanuit, maar het is wel moeilijk.
    Maar ik ben ondanks dat echt superblij (en supermisselijk, haha!)

#4084506 Quote

GEFELICITEERD

duim voor je dat alles goed blijft gaan en probeer toch lekker te genieten

liefs moekje

#4084530 Quote

hoi hoi,
    gefeliciteerd! Ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan!

groetjes Tamar

#4084550 Quote

Hoi hoi,

Gefeliciteerd meid! En tuurijk duim ik met de rest mee dat alles goed blijft gaan.
    Doe je het wel rustig aan?

Liefs Deb.

#4084619 Quote

Hoi!

Alvast Gefeliciteerd! En dat je misselijk bent is een heel goed teken! Ik was toen ik een MK kreeg helemaal niet misselijk geweest en deze keer (ben inmiddels 38 weken) heel veel zwangerschapsverschijnselen. Maar het blijft natuurlijk altijd spannend in het begin.

Groetjes Babybelle

#4084626 Quote

Hoi,
    Van harte proficiat, goed nieuws hoor!
    En als het goed voelt..moet je daar gewoon toch van uit gaan!!
    Veel succes, en alvast maar wel genieten hoor!

Gr Rina

#4084701 Quote

Gefeliciteerd wat een leuk nieuws! hopelijk gaat het deze keer inderdaad wel goed. Succes met je misselijkheid!

Groetjes Alberdien

#4084705 Quote

Gefeliciteerd met je geweldige nieuws!! Allemaal goede berichten hier, dus ook voor jou duimen we voor een goede, prettige zwangerschap!!

Liefs, Martine

#4085044 Quote

proficiat met jullie zwangerschap!
    Geniet ervan!

gr. Saskia.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct