Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1329168 8 Dagen Overtijd Test Negatief

• Auteur

Hoi Allemaal,

Ben sinds december gestopt met de pil vanaf het begin gelijk ongesteld geworden.. een cyclus van 30 dagen..

Nu had ik 26 juli ongi moeten worden maar tot nu toe ben ik het nog steeds niet.

De dag dat ik ongi had moeten worden een test gedaan die was negatief.. vrijdag nog een test gedaan en weer negatief..
    Gister tijdens het plassen en heel klein donker bruin propje/vliesje verloren..

Zou ik een miskraam hebben gehad of zou ik zwanger zijn? Ben alleen maar moe en snel geirriteerd..

Wie oh wie kan mij helpen?

#4084523 Quote

Ik heb het ook eens gehad….te laat ongesteld dan….werd een week later wel ongesteld.

ik zou het even aankijken, want soms duurt het wat langer voor het goed te tesen is.

Als je na een week nog niet ongesteld bent, kun je altijd even via de huisarts bloed laten prikken, want daar moet het wel in te vinden zijn als je zwanger zou zijn.

#4084591 Quote

Hallo Mandy-tje,
    Heb ik ook net gehad. Normaal 28 of 29 dagen per cyclus en de laatste keer 42 !!!! Paar keer getest en allemaal negatief. Ik denk zelf dat het bij mij een late eisprong is geweest. Je zou zelf eens bij kunnen houden hoe het met je temperatuur zit om te zien of je eisprong al geweest is of in de gaten houden of je al rekbaar slijm hebt gehad.
    Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel een zwangerschap is!! Succes met het wachten!!
    Bientje

#4084595 Quote

hoi, ik heb laatst ook een keer gehad altijd een cyclus van 28 dagen en toen ineens van 35.
    Maar bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas bij 10dagen overtijd positief.
    Succes

#4084656 Quote

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reactie dat doet mij erg goed..

Bientje jammer dat je waarschijnlijk een te late eisprong hebt gehad.. Ik voel mijn eisprong elke maand en dat is echt geen pretje helaas..

Ik ga donderdag opnieuw een test doen en als die ook weer negatief is dan gaan we maar eens naar de dokter als we dan nog niet ongi zijn geweest..

Ik hou jullie op de hoogte meiden.

Mandy-tje

#4084714 Quote

Hey..

Leuk .. nog een mandy 🙂

Ik zit in het zelfde schuitje als jij… alleen had ik 25 juli ongesteld moeten worden.
    Net zoals jij heb ik vanmiddag ook getest en helaas negatief.

Ben rond een uur of vier steeds moe, maar heb verder geen last van misselijkheid of pijnlijke borsten enzo……

Ik voel btw ook mijn eisprong iedere maand… niet prettig… maar scheelt mij behoorlijk wat ovulatietesten haha….

Dokter heeft tegen mij gezegd dat als ik donderdag nog niet positief testte, dat ze dan even zou kijken tijdens een afspraak.

Uiteraard hoop ik op een positieve test voor die tijd, maar ik probeer er niet te veel op te hopen… Stel dat het niets is 🙁

Ben benieuwd hoe het met je afloopt deze week.

Gr
    Mandy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4084822 Quote

succes meiden! Errug spannend, zal iig voor jullie duimen! gr

#4084866 Quote

Hey mandy,
    Ook ik heb hetzelfde, ik ben nu 4 dagen overtijd. Nog niet ongi, gisteren getest en ook dat negatief. Ik heb geen idee meer wat ik ermee moet, wist niet eens dat je daarna nog kon testen. Was erg “goedgelovig” voor die ene test.

Rot he, dit soort dagen. Ze zijn normaal al vreselijk, wachten, maar nu weet je niet waar je aan toe bent etc….

Wat een spanning…. Ik ga aan het einde van de week nog een keer testen als de ongi uitblijft.

Succes meiden!!
    Groet, tes

#4084943 Quote

Zal ook voor jou duimen 🙂

En ik houd je op de hoogte.
    Hopelijk hebben we beiden donderdag een goede test 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct