Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1329449 Quinny Zapp

• Auteur

Onze buggy word echt een gammel ding, en gaat een derde echt niet overleven. Nu vind ik de quinny zapp echt een onwijs leuke wagen, vooral ook omdat je de maxicosi erop kan zetten, maar ik wil graag ervaringen horen van mensen die zon buggy hebben.

– Kan hij makkelijk mee op de fiets
    – kan dat met een normale buggydrager
    – wat is het gebruikersgemak van de buggy

#4084837 Quote

Hoi,

Ik weet niet of je deze ervaring wel wil horen, maar ik vind de quinny zapp een onding! Nu zou dat misschien anders zijn, maar toen Bas kleiner was heb ik hem ooit geleend van een vriendin. Doordat hij niet in ‘slaap-stand’ kon, zat hij er zo onhandig in. Nu zou dat waarschijnlijk minder erg zijn, maar voor die kleintjes vond ik hem echt niet handig…..

Wij hebben een MacLaren. Prima ding! Gaat prima mee op de fiets. Alleen past de maxi cosi er inderdaad niet op, maar die kon op het onderstel van mijn wagen.
    Ik weet dat voor de Zapp een speciale buggydrager is….

Groetjes, Karin

#4084841 Quote

Hoi hoi,

Wij hebben ook een Quinny Zapp en onze mening is wisselend.
    Het handige is dat ie inderdaad goed op de fiets mee kan, hij is zeer compact dus ook fijn als je op vakantie gaat. Hij ligt gewoon standaard in onze auto. Hij is makkelijk in- en uit te klappen dus dat is ook fijn.

Echter, voor een kind om in te zitten vind ik het inderdaad ook een onding. Sven kan er zelfs nu nog niet echt goed in zitten. Hij zit helemaal onderuit gezakt. En er zit inderdaad geen slaapstand op. Nu is dat voor Sven niet erg want die slaapt sowieso niet in een buggy maar echt fijn is het niet.

Wij hebben hem toen echt gekocht omdat we iets compacts zochten voor op vakantie en effe snel winkelen. Daar is ie dan ook prima voor maar als je hem intensiever wilt gebruiken zou ik voor een andere buggy gaan.

Groetjes,
    Maike

#4084851 Quote

Hoi hoi,

Ook wij hebben de Zapp. En idd.. Als je kindje graag ligt in de buggy, moet je zeker niet deze nemen!
    Ook als je graag int bos gaat wandelen, moet je deze ook niet nemen 😉

Verder zijn wij er prima over te spreken. Ik vind niet dat Dylano onderuit gezakt zit.. Maar dat hangt van t kindje af denk ik..
    Hij rijdt ook echt superlekker, je kunt hem gwn met 1 vinger besturen zeg maar.
    En hij is supermakkelijk in- en uit te klappen.
    Hier ligt hij normaal ook standaard in de auto..

Voor Sylvan gebruiken we onze Quinny Freestyle, daar kan die tenminste in liggen..

Succes met je keuze!

Liefs Deb.

#4084852 Quote

Ook hier geen Zapp om bovenstaande redenen!
    Hij kan wel aan de fiets maar er kan dan (bij mij) geen fietstas meer aan, dat vind ik een groot nadeel want als ik de buggy meeneem wil ik vaak een paar boodschapjes doen en dan vind ik tassen geen overbodige luxe!!
    Om de ligstand te compenseren, en toch de uitstraling van de Zapp te hebben, zijn wij voor de Titanium Baby Breeze gegaan (maar dan met 2 wieltjes voor).
    Die kan in ligstand, zit standaard een regenzeiltje bij, een gewatteerde hoes voor koude dagen, heeft een grote zonnekap Klein mandje onder de zitting en rijd minstens zo soepel als de Zapp!
    Maaaaaaaaar; is een onding om aan de fiets te hangen!
    Te zwaar, al is hij “slechts” 7 kilo, hij zou met de speciale Zapp drager van Quinny aan de fiets kunnen aldus de leverancier maar dat is mij niet gelukt :S. Naast het feit dat ik dan mijn (dubbele) fietstas in moet leveren heb ik besloten om een MCLaren te kopen voor aan de fiets via MP was dat nog leuk… en de Titanium baby wilde ik wel houden juist omdat hij zo fijn rijd, dus die lig standaard bij ons in de auto, en Kyan? Die kon er vanaf 6 maand in en heeft er al een paar keer héérlijk in geslapen!

Succes met kiezen!!

Groetjes Sas

#4085041 Quote

Hoi,

Ik vind de zapp wel heel fijn. Onze zoon slaapt nooit in de wagen dus het maakt ons niet uit dat er geen ligstand opzit. De wagen is compact, gaat makkelijk mee op de fiets.
    Maar ze moeten wel goed kunnen zitten anders gaan ze idd onderuit hangen

#4085059 Quote

Hai,

Hier ook een voorstander van de zapp. Enige nadeel wat ook al is gezegd dat er geen ligstand op zit. Ik vind het vooral erg handig dat hij zo klein is.

Succes met je keuze.

Gr. Floor

#4085144 Quote

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik ga er nog even over nadenken. Wel is het een wagen voor erbij. Mijn onderstel van mijn gewone quinny past wel in mijn auto, maar dan kan er ook niks meer bij. Dus vond ik deze wel handig als onderstel voor in eerste instantie de maxicosi, maar de baby moet er later natuurlijk wel goed in kunnen zitten.

geen slaapstand vind ik niet zo erg, dat heeft mijn buggy nu ook niet.

#4085254 Quote

Mette zit er heerlijk in. Hij kan op de fiets maar dan met een speciale fietsendrager van Quinny dus niet met een standaardhouder. Hij is erg wendbaar, rijd licht en is zeer klein op te vouwen. Ik heb hem als onderstel van de maxi cosi ERG veel gebruikt. Daarna als buggy. Het enige nadeel vind ik dat er geen ligstand op zit al heeft mijn dochter in de praktijk ook weinig behoefte gehad om te liggen in de buggy. Als we lang weggingen pakten we gewoon de wandelwagen.
    gr.ing

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct