Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1329546 High Tea

• Auteur

Hoi meiden,

Wie heeft er zin om te gaan high tea-en zonder de kinderen?
    Gewoon eens lekker kletsen zonder afleiding onder genot van heeeel veeeel lekkers haha.

Ik ken een heel leuk tentje in Den Bosch. Jaja ik weet dat het voor iedereen reizen is, maar dat geldt ook voor mij.
    Maar het is wel de moeite waard, een heerlijk meiden-zaakje….. kijk maar eens op http://www.pinklemon.nl!

Een andere sugestie is ook welkom natuurlijk!

Mijn idee is in het weekend, aangezien dan de meeste papa’s thuis zijn om bij onze kids te blijven, ergens in augustus, september?

Liefs Irene

#4084925 Quote

He Irene!

Ik heb even op de site gekeken en het ziet er wel erg gezellig uit zeg!
    ’t Is alleen wel even een flink stuk rijden…. Wat overigens zonder kind wel makkelijker gaat dan met kind, hahah.
    Met de lente en zomerwandeling kon ik steeds niet mee, wie weet dat het nu gaat lukken….??!?!

Groetjes, Bianca

Chrizzy1988
    Bijdrager
    #4084937 Quote

hey
    leuk leuk!!! lijkt me erg gezellig even zonder kids die je afleiden lekker met elkaar kletsen over de kids en vanalles haha..
    het lijkt me erg leuk misschien is september een goed idee?
    ik hoop dat ik mee kan want ons huis word ook nog een keer opgeleverd maar wanneer weten we nog niet..
    we hopen rond begin oktober!! dus of ik mee kan is nog de vraag! even kijken wat voor reacties je allemaal krijgt! en dan misschien de datumprikker instellen?

Liefs, Christien

#4085219 Quote

Hallo,

site ziet er erg leuk uit! Lijkt me ook wel gezellig om zonder kids af te spreken, maar eerlijk gezegd ook wel erg spannend….. Den Bosch is voor mij eigenlijk geen doen omdat het wel erg ver is, maar goed dat houd je natuurlijk al snel.
    Augustus wordt voor mij sowieso niets en ook in september vallen er voor mij al zo 2 weekenden af…. maar goed datumprikker misschien een goed idee. En als ik deze keer niet mee kan, hoop ik dat ik bij een volgend forumuitje wel een keer mee kan.

Groetjes Danielle

#4086020 Quote

Hoi Irene,O wat een ontzettend lief tentje!Ga graag mee!
    Moet alleen niet te ver in september zijn, ben 2 oktober uitgerekend, en moet zeggen die lange afstanden per auto zijn niet erg comfortabel meer momenteel.
    Ik reageer op je datumprikker!
    Groetjes Roos.

#4086359 Quote

Hoi meiden,

Linda heeft de datumprikker eruit gegooid om het zo maar te zeggen. Als je nog geen mail heb ontvangen daarover dan kan je je mailadres even doorgeven aan haar.

Liefs Irene

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct