Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1329549 Heel Voorzichtig April Mamas

• Auteur

hoi hoi,

na 2 miskramen dit jaar (januari en in juni van een 2-ling) ben ik nu weer zwanger! dus k ben voorzichtig blij nu..

zijn er nog meer vrouwen in april uitgerekend?

liefs shari

#4084903 Quote

Hoi Sjaar,

Hier ook een april mama. Ik heb zondag positief getest en ben uitgerekend op 14 april.

Ik heb al een zoontje van 15 maanden. Daarvoor heb ik ook een (vroege) miskraam gehad.

Ik hoop voor je dat het deze keer zo mag zijn, gaan we wel van uit hoor!!

Liefs p

#4085020 Quote

ik ben uitgerkend op 7 april..
    ben echt blij

Wendy1987
    Bijdrager
    #4085032 Quote

Hallo,

Gefeliciteerd en suc6 allen.
    Als mijn voorgevoel juist is en ik zwanger ben is mijn kindje ook rond 10 april geboren!
    Moet alleen nog even positief testen… 🙂
    Maar alles aan mijn lichaam verteld me dat ik zwanger ben.

Wendy

#4085074 Quote

Gefeliciteerd!!!
    Als alles goed is ben ik 5 april uitgerekend. Spannend allemaal!

Wendy: succes!!

Mo

#4085096 Quote

Hey,
    Ik heb ook net een test gedaan en ben uitgerekend op 14 april!!
    Heb al een zoontje van 2!
    Aan iedereen proficiat!!
    Groetjes Joyce

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Wendy1987
    Bijdrager
    #4085225 Quote

Heey allen,

Jullie ook gef. ik heb weer negatief getest en had het uit mijn hoofd gezet totdat ik ineens last kreeg van maagzuur vanmorgen. Wat ik alleen eerder bij de zwangerschap van mijn zoontje heb gehad.

Ik was aan het werk dus mijn man heeft de huisarts gebeld. De assistente wilde geen verwijsbrief voor een bloedtest afgeven, we moesten maar wat urine inleveren…. 🙁
    Dus om 3 uur ga ik erheen en probeer degene bij het lab over te halen een verwijsbrief te schrijven. We hebben hier al een stuk of 5 testen gedaan, waarom zou het bij hun ineens wel een positieve uitslag komen.

Maar ja, als ik meer weet horen jullie het!

Liefs Wendy

#4085237 Quote

ey wendy!

succes vanmiddag!
    laat je even weten hoe het gegaan is?

liefs

Wendy1987
    Bijdrager
    #4085303 Quote

Hallo,

Nou helaas maar wel verwacht is de test bij de huisarts ook negatief, de vrouw die bij het lab stond had nog nooit gehoord van een bloedtest om een zwangerschap te bevestigen dus daar kwamen we ook niet verder mee.

Het goede hiervan is wel dat mijn man en ik er achter zijn gekomen dat we toch wel heel graag een tweede willen dus als ik nu niet zwanger blijk te zijn gaat de pil toch aan de kant!!!

Ik wacht nu nog een week af en ben ik dan nog niet ongesteld of heb geen positieve test dan ga ik maar even een afspraak maken.

Liefs Wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct