Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Yes, zwanger. Al weer zo snel.

• Auteur

Hoi hoi,

Afgelopen zondag heb ik een positieve test gehad. Ih had wel gehoopt dat het weer snel raak zou zijn, maar had het niet verwacht.
    Bij mijn vorige twee zwangerschappen was het in 1 keer raak( helaas liep 1 uit op een vroege miskraam). Nu weer in de eerste ronde. Ongelooflijk, ik kan mijn geluk niet op. Hoop dat het voor jullie allemaal ook snel raak mag zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs P

#4084923 Quote

Hoi Misspinda,

Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap..
    Hoop dat de eerste 12 weken goed verlopen..

Ga er lekker van genieten want ik hoor van zoveel meiden die voor de 2e x zwanger zijn dat het een hele andere zwangerschap is..

Liefs M

marjan1980
    Bijdrager
    #4085066 Quote

ooh wat leuk,
    gefeliciteerd dan maar dat deze keer ook goed mag gaan.
    zit ook in poging 1 .moet alleen een weekje wachten.of poging 1 gelukt is.
    gr marjan

#4085259 Quote

Hoi Misspinda,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Geniet ervan en ik hoop dat de eerste 12 weken snel voorbij zijn.
    Ik ben inmiddels voor 6mnd terug bevallen en nu weer 3,5 maanden zwanger.

Groetjes
    Christel

#4085585 Quote

He gelukkig zijn er ook goede berichten. Van harte gefeliciteerd!

Bij mij was de eerste in 1 x raak, maar mk, nog 1 keer ongi en toen weer zwanger, de derde keer in 1 x en de vierde keer in 4 rondes. Ik ben er ook erg gelukkig mee dat het steeds zo snel raak was. Ik voel me toch een beetje een mazzelar tusen alle verdrietige verhalen die je ook hoort.

#4086099 Quote

hey hey!!

Super meis! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!!

Liefs Mama Sun!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4086318 Quote

Hoi allemaal bedankt voor de lieve reactie’s.

@ swiepie: inderdaad, ik voel me ook echt een geluksvogel.

@christel77: mooi meid, gefeliciteerd!

@marjan: Ik duim voor je!!

mari29
    Lid
    #4086532 Quote

Gefeliciteerd. Ik heb hetzelfde. Ben nu voor de derde keer zwanger, en alle keren in één keer. Heel vreemd, want ik heb een cyclus van mijzelf van 6 tot 8 weken!

Maar voorzichtig optimistisch, eerst de kritische weken maar eens doorkomen! Ik heb nog nooit een mk gehad, maar je weet nooit he.

Geniet ervan!

#4087546 Quote

Hoi Mari,

Jij ook gefeliciteerd!

De mk speelt soms wel in mijn achterhoofd,maar echt druk maak ik me niet. Ik ga er gewoon van uit dat alles weer voorspoedig verloopt, net als bij mijn zoon.

Ik heb 24 augustus mijn eerste afspraak met de vk. Daarna mag ik bellen voor een echo, heb hem dan waarschijnlijk een weekje later.

Toch wel weer spannend!!

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct