Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1329553 Jongensnaam

• Auteur

Hoi

Wie kan ons helpen aan een jongensnaam bij mijn vorige zwangerschap konden wij ook al geen jongensnaam vinden en toen kregen wij te horen met 20 weken echo dat het een meisje werd.
    Nu wil ik wel van te voren een jongensnaam hebben voor mijn gerusttelling ik weet dat wij vroeg zijn maar we konden de vorige keer ook niks bedenken

Kunnen jullie ons helpen met een aantal sugesties.
    onze dochter heet Aniek

Vriendelijk bedankt alvast
    Willy

reisa
    Bijdrager
    #4084931 Quote

Dit vind ik leuke jongensnamen:
    Thies, Jens, Kars, Daan, Bas, Thije, Hidde

Maar wat vinden jullie leuk?

#4085000 Quote

Herken je probleem helemaal!
    Wij hebben 3 meiden, had elke zwangerschap lijsten vol met leuke meisjesnamen, nu dus op zoek naar een jongensnaam, ben 32 weken onderweg van onze 1e zoon…
    Maar gelukkig, we zijn eruit, ik hou hem nog wel even geheim.
    Mocht het toch een meisje blijken te zijn, (is echt niet zo, heb duidelijk een ‘3e beentje’ op een echofoto staan!) dan hebben we de naam Lotje standby staan.
    Ik kan je wel de jongensnamen geven die we hadden voor onze meiden.Bij elk meisje net even een andere naam..(Toevallig alles met en L…)
    Luke
    Lukas
    Levi
    Succes met zoeken!
    Groetjes Roos.

#4085217 Quote

haha je kan er maar op tijd bij wezen natuurlijk.

Dit vind ik leuke jongensnamen.

Lars
    Leon
    Levi
    Cas

Ze zijn allemaal kort maar krachtig.
    En toevallig ook bijna allemaal met een L hihi

Gr Lique

#4085218 Quote

Hallo,

jongensnamen moeilijk? Meisjesnamen dat vond ik pas moeilijk hahaha. Toen ik zwanger was van Tijn wilden we niet weten wat het werd, over de jongensnaam waren we het snel eens, maar een meisjesnaam…..
    Ik wist zeker dat het een jongen zou zijn, dus ik was ook niet heel erg bezig met een meisjesnaam. Tijdens de bevalling hadden we dan ook nog 2 meisjesnamen, we hadden bedacht dat we bij de geboorte dan wel zouden weten welke we moesten kiezen (Nine of Féline).
    Bij Bente wisten we wel dat het een meisje zou worden, maar vonden we het echt heel moeilijk om een naam te bedenken. De namen die we bij Tijn haddenn, vonden we nog wel leuk, maar op één of andere manier niet bij haar passen. Mijn man kwam met Bente aan en daar heb ik echt heel wat nachtjes over moeten slapen. Uiteindelijk zag ik bij de verloskundige een kaartje van een Bente, en toen ineens vond ik het helemaal leuk!

Maar goed je vroeg jongensnamen, hahaha
    Mijn favoriete namen:

Tijn (natuurlijk)
    Finn
    Hidde
    Job
    Melle
    Ties
    Tieme

Ik weet natuurlijk niet wat jullie leuke namen vinden, ik ben in ieder geval echt van de Hollandse namen.
    Succes in ieder geval.

Groetjes Danielle

#4085367 Quote

Ik vind leuk:

Tim
    Peter
    Erik
    Axel
    Arjan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct