Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1329648 Kei Goedkope Vakantie

• Auteur

hallo dames,

ik ging voor de gein een bod doen op http://www.vakantieveilingen.nl van 1 euro, maar nu heb ik de vakantie dus gewoon gewonnen terwijl ik helemaal niet kan (en niet eens blond haha). het is een vakantie van 8 tm 15 augustus op Camping het Parelstrand in Belgie. http://www.parelstrand.be Je moet wel met eigen tent/caravan/camper gaan en er komen een paar euro per nacht bij voor toeristenbelastig. Geloof 1,50 pppn. Is er hier iemand die super blij wordt van deze vakantie en hem graag van me overneemt. Uiteraard voor het gewone bedrag wat het kost want ik hoef natuurlijk geen winst te maken.

groetjes Linda

#4085061 Quote

Oh jee nu moeten jullie gewoon op vakantie hahaha.
    Ik kan ook niet. Waarom zet je het anders niet op MP?

groetjes Maris

#4085068 Quote

Hey Mariska,

Je mag de vakantie niet op MP zetten helaas. Je mag hem trouwens wel aan iemand anders geven voor het originele bedrag maar je mag hem niet voor duurder verkopen, iets wat ik natuurlijk ook niet van plan ben

groetjes Linda

#4085071 Quote

Hey Mariska,

Je mag de vakantie niet op MP zetten helaas. Je mag hem trouwens wel aan iemand anders geven voor het originele bedrag maar je mag hem niet voor duurder verkopen, iets wat ik natuurlijk ook niet van plan ben

groetjes Linda

#4085080 Quote

Oh das wel balen! Mag je hem wel via hyves verkopen?

groetjes Maris

#4085084 Quote

volgens mij mag dat wel ja. Maar dan alleen bij je eigen vrienden denk ik

#4085088 Quote

dat mag wel denk ik, maar waarschijnlijk alleen aan vrienden

#4085090 Quote

Haha doôs!!
    Wij kunnen nét niet, we worden de 14 alweer in Zeeland verwacht! Daarnaast hebben we zelf ook alleen een minitentje voor 2.5 persoon…
    Maareh heb je niet iemand in de omgeving die je een tijdje “kwijt” wilt vervelende vrienden of familie?
    Geef je hem daaraan!

Wel jammer zeg!

Groetjes Sas

#4085128 Quote

hahaaha verslaafd aan bieden?
    Wel grappig dat je hem met zo’n bod nog hebt ook.
    Maar aan ons kun je hem niet kwijt…kamperen worden wij niet echt vrolijk van op het moment, maar er zijn vast mensen die daar anders over denken 🙂

Succes Tamar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct