Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1329657 Misschien Verder Tweeling - pagina 2

• Auteur

Ik ben nu ruim 7 weken zwanger, maar ik produceer al vanaf een week of 5 dikke vette strepen binnen een seconde. Heb toevallig vanmorgen nog een testje gedaan omdat ik me zorgen maakte omdat ik niet meer misselijk was (nu weer wel) en ook zodra je de urine eroverheen zag gaan, hup dikke vette donkerpaarse streep. En dit op de babyboomtest die de eerste keer geen streep gaf terwijl de sensitest die wel gaf.

Ik weet wel echt zeker dat ik niet langer dan 7 weken zwanger ben. Mijn ongesteldheid is altijd behoorlijk heftig. Maar een tweeling zou wel echt geweldig zijn. Ik dacht dat iedereen bij week 7 wel donker paarse strepen zou produceren? Welke test gebruikte ze?

#4085042 Quote

Hai Marijne,

Dankjewel voor je reactie…..zeker spannend ja, haha!
    Goh, dat wist ik echt niet dat je bij een tweeling meer hcg aanmaakt…..
    Waar is veel hcg een goed teken voor??

En dan te bedenken dat ik bijna nergens last van heb haha….alleen moe en zere borsten en af en toe een zeurgevoel in rug en buik…..i’m blessed, haha!

Ik hang morgenvroeg natuurlijk om 9uur direct in de telefoon, dat begrijp je wel 🙂

#4085405 Quote

Hey Wurmpie,

Ja, dinsdag gaan we voor een termijnecho! Spannend!!! Anders had ik mijn 1e echo pas rond 1 september gehad (10weken….denk ik, of niet, haha)
    Duurt dus nog 6 nachtjes, hihi!!
    Spannend spannend spannend……ben zo benieuwd wat er uit gaat komen! Ben ik al 10 weken, zwanger van een meerling of ben ik een uitzonderlijk geval qua hcgproductie???
    We zullen zien!!!

Liefsss

wurmpie
    Bijdrager
    #4085355 Quote

En en en heb je al contact gehad met de VK??
    Die zal wel een echo doen en dan weet je het zeker.

Wie weet;2 voor de prijs van 1!hahaha

#4085257 Quote

SPANNEND!!!!

#4085198 Quote

Waarom moet dat allemaal zo lang duren he? Wat een spanning! Ik moet nog tot de 20e wachten 🙁 Ik hoop voor jou dat het een tweeling is. En voor mij ook want dan krijg ik ook weer meer hoop :p

#4085196 Quote

Nou, ik mag dinsdag voor een termijnecho! Ff afwachten nog!! Ik hou jullie op de hoogte!

Liefss

#4085486 Quote

Succes ermee, en dus nog even geduld!!! Het klinkt voor mij wel aannemelijk dat je al een maand langer zwanger bent, omdat je het toch al voelde, ik voelde het echt wel toen ik zwanger was, met de vier weken waren mijn borsten al zo gespannen!
    Mijn test klopte bijna precies. volgens de echo, was ik 2 dagen langer zwanger, maar wat is nou twee dagen…

Groetjes Linda

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen